24

101 15 126
                                    

Namjoon, Taehyung ve Seokjin'i tekrar Seul'e getirip bıraktıktan sonra, hem arası düzelen eşiyle birlikte vakit geçireceği için, hem de düzenli bir şekilde işine gelip gideceğini bildiği için huzurluydu...

Seokjin'i evine bıraktıktan sonra babası ile vedalaşıp yurda giren Taehyung, odada heyecan içinde volta atan Hoseok'u gördüğü zaman, ona sıkıca sarılmış ve konuşmaya başlamıştı.

"Hyung, bir sorun mu var? Sen iyi misin?"

"Taehyung, kalbim çok hızlı atıyor. Ne yapacağım ben?"

"Öncelikle sakin ol. Gel şöyle, tane tane anlat her şeyi?"

Taehyung, Hoseok'u yatağa oturtup, onun terlemiş alnını eliyle silmiş ve meraklı gözlerle ona bakarak diyeceklerini beklemeye başlamıştı.

"Taehyung... Yoongi-"

"Yoongi hyunga bir şey mi oldu?"

"Hayır hayır, o... Beni öptü."

"NE?"

Heyecanla sesini yükselterek konuşan Taehyung'u fark eden Hoseok, onu da sakinleştirmek adına normal bir şekilde konuşmaya başlamıştı.

"Sakin ol. Nasıl olduğunu ben de anlamadım. Dün gece birlikte bahçede oturup sohbet ediyorduk. Ondan önce de, o biraz alkol almış. Ama her şey çok normaldi."

"Sonra ne oldu peki?"

"Hava biraz serinleyince yukarı çıktık. O da çizdiğim resimleri görmek isteyince, ben de göstermeye başladım. Sonra durduk yere, 'beni neden sevmiyorsun?' dedi."

"Ama sen onu seviyorsun?"

"Evet, ama bunu bilmediği için derin derin gözlerime baktı. Sonra da sakin bir şekilde beni öptü... VE ODADAN ÇIKIP GİTTİ!"

"Şimdi nerede?"

"Sorun da bu! Nerede olduğunu bilmiyorum. Aradım aradım açmadı. Başına bir şey gelmiş olmasından endişeleniyorum."

"Korkma hyung. Biraz daha bekleyelim. Eğer gelmezse, mecburen Jimin'e ve Jungkook'a haber vereceğiz."

"Peki..."

Taehyung eşyalarını yerleştirdikten sonra, endişeli olan hyunguna sarılmış ve biraz daha sabretmesi gerektiğini söyleyerek, sevgilisine mesaj yazmaya başlamıştı.

'Meleğim' kişisinden bir mesajınız var. Görüntülemek için dokunun.

Meleğim
Seokjin nasılsın?

Sevgilim
İyiyim meleğim. Sen nasılsın?
Her şey yolunda mı?

Meleğim
Hayır, yolunda değil.
Yoongi hyung yurtta yok.
Hoseok hyung çok endişeli.
Ne yapacağımı bilmiyorum!

Sevgilim
Öyle mi?
Ah! Mal Yoongi!
Ben ona dedim ama
endişelenirler diye.
Beni dinlemedi, sığır!

Meleğim
Hayatım ne oluyor?
Bak ben de endişeliyim.
Ne varsa söyle lütfen.

Sevgilim
Korkma meleğim.
Yoongi dünden beri bizim
evdeymiş. Ben de siz beni
eve bırakınca öğrendim.
Hoseok'a da söyle, daha
fazla endişelenmeyin.

Meleğim
Öyle mi? Gerçekten
içim rahatladı.
Ama artık yurda gelmesi
lazım. Hoseok hyunga
dokunsam ağlayacak.
Onu üzgün görmeye
dayanamıyorum.

MARKETÇİ'NİN OĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin