26

117 12 149
                                    

İki ay sonra...
(Lütfen kızmayın. En azından bir yıl sonra falan demedim. Öyle düşünün. :)

"Gelmişiz haziranın ortasına, bizden istedikleri şeye bak!"

"Tamam hayatım sinirlenme. Ben sana yardım edeceğim dedim ya?"

"Biliyorum meleğim. Ama senden dayak yemekten korkuyorum."

Taehyung, Seokjin'in dediklerinden sonra dayanamamış ve gülmeye başlamıştı.

Seokjin, Temmuz ayında sınav olduktan sonra ilk dönemi bitecekti ve eğer sınavdan bu sene de bütünlemeye kalmadan geçebilirse eğer, ikinci dönem onun için daha kolay olacaktı.

Seokjin bu dönemin ilk sınavını uygulamalı olarak yapacaktı. Bu yüzden ek olarak Taehyung'dan da dövüş dersi görmesi gerekiyordu. Yoksa sınavları geçemezse eğer, polis olma hayalleri de yerle bir olacaktı.

Taehyung'da, sonuçta sevdiği adam için bir iş yapacaktı. Bu yüzden seve seve yardım etmeyi kabul etmişti.

"O zaman önümüzdeki hafta sonları Daegu'ya gideriz ve babamın salonunda çalışırız hayatım. Olur mu?"

"Olur meleğim. Sen nasıl istersen. Ama her hafta babanı yormayalım. Bazen otobüse binip kendimiz gidelim."

"Hafta sonları salonda babamın yardımcısı olduğu için, babam da evde oluyor. O yüzden ona da biraz meşgale olur. Sen sıkıntı yapma."

"Peki..."

Seokjin, Taehyung'u yurda bırakmış ve onun yanaklarından öptükten sonra evine doğru gitmeye başlamıştı.

Taehyung, cebinden telefonunun titrediğini hissettiği için, ekranı açıp bakmış ve birazcık şaşkınlığa uğramıştı.

'Jungkook' Kişisinden bir mesajınız var. Görüntülemek için dokunun.

Jungkook
Taehyung, yurttaysan eğer
odama gelebilir misin?
Seninle önemli bir şey
konuşmam gerekiyor.

Taehyung
Bahçedeydim.
Şimdi geliyorum.

Taehyung telefonu tekrar cebine atıp binaya girdikten sonra asansöre binmiş ve kendi katına gelince, odasına bile gitmeden kapıyı tıklatıp Jungkook'un odasına girmişti.

"Hah! Hoşgeldin."

"Hoşbuldum da, bu kadar önemli olan mesele ne? Bir sorun mu var?"

"Bir sorun yok, ama olmasından endişeleniyorum."

"Neden?"

"Taehyung... Ben Jimin'e aşık olmuşum."

"Ciddi!? Dur bir dakika sen bu konularda şaka yapmazsın zaten. Ne zaman oldu bu?"

"Galiba geçen seneden beri seviyormuşum. Ama bunu fark edeli birkaç gün oldu."

"Gidip ona söylesene?"

"Söyleyemem Taehyung. Kalbim ona bakıp, onunla konuşmayı bile zor kaldırıyor. Bunu yapmam."

"Jungkook?... Bak. Jimin seni yargılamaz buna emin olabilirsin. Sadece bu duruma biraz şaşırır, o kadar."

"Taehyung, sorun bu değil. Sorun onun sevgilisinin olması!"

"Ne!? Sevgilisi mi var?"

MARKETÇİ'NİN OĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin