Gezme işleri

1.8K 44 1
                                    

Bugün güne güzel başlamıştım. İçimde bir enerji vardı. Üstüme krem şort etek mavi bel dekolteli boyundan bağlamalı bir üst mavi ayakkabı ve mavi guesslerle kombin yapıp aşağıya indim. Aysun hanım'ı görünce alışverişe gidebilir miyiz diye sordum. Onaylayınca gülümsedim ve kahvaltımı yapmaya başladım. Abi bozuntuları yoktu. Güle eğlene çıktık ve mall of istanbula geldik. Bershka, stradivarius, zara, mango hepsini tek tek gezdik ve bir sürü kıyafet aldım. şort, şort etek, büstiyer vb. Çeşit çeşit kıyafetim olmuştu. 

D&R girmek istemiştim. Nereden baksan 20 tane kitap aldım ve kitaplığıma sığmayacağını anladığımda yeni büyük bir kitaplık bakmak istedim ama Aysun hanım evdeki başka bir odayı kitap odası yapalım dediğinde çok sevinmiştim. Çıkmışken okul üniforması falan bakmaya başladık. Kafeye oturup yemek yedik sonra da eve geçtik. Çok yorulmuştum, kendi kendime müzik dinlerken birden kapı açıldı. Selim gelmişti. Dışarı çıkacağını, Mehmet beyin benim de gitmemi istediğini söyledi. Kafamla onayladım ve çıktı. Siyah etek beyaz bluz ve eteğin takımı olan siyah ceketi giydim. Altına uzun topuklu botlarımı giyerek aşağıya indim. Bütün herkes bana bakıyordu. Abi bozuntuları gelmişti ama umrumda olmadı. Aysun hanımların yanına giderek çıkacağımızı söyledim. Gülerek başını sağladı. Mehmet bey kalkıp yanıma geldi. Bana kredi kartı verdi ve yeni kimliğimi. Teşekkür ettiğimde sarıldı. Bende karşılık verdim. Rüzgar abi bizi bırakacağını söylediğinde arabaya gittik. Gideceğimiz yere geldiğimizde buranın bir kafe olduğunu gördüm. 2 erkek 4 kız gördüğümde bize baktılar. Durumdan haberleri var gibi gözüküyordu. Bir kısmı  nefretle bir kısmı normal bakıyordu. Hepsi ile tek tek tanıştım. Deniz, Ada, Sarp, Kumsal, Nehir, Tuana. Oturduğumda bana baktılar. İced Caramel Macchiato yanında böğürtlenli pasta söyledim. Sohbet ettik. Hem Selimin hem arkadaşlarının davranışları bana karşı yumuşamış gibi hissediyordum. En çok ada, kumsal ve Sarp ile anlaşmıştım. Tuana sanırım Selimden hoşlanıyordu ve bu yüzden bana kötü gözle bakıyordu. Deniz de Peri gibi olduğumu düşünüyor. Neyse hallederiz ama ilk abilerle aramızı düzeltmemiz gerek. Sıkılmıştım o yüzden sahili gezme kararı aldım. Kulaklığım takılı, geze geze gidiyordum. Bu hafta yaşadıklarımı düşünüyordum. Ailem sandığım kişiler ailem değilmiş, okulum ve çevrem değişmişti. Abim olacak kişilerle aramı düzeltmem gerekiyordu ve yeni arkadaş çevresi ediniyordum. Bakalım ileride nasıl olacaktı her şey. Yürürken bilmediğim bir numara aradı. Açtığımda Rüzgar  abi olduğunu anladım. Geldiğini söylemişti, geri döndüm. Bindiğimizde arabaya nasıl geçtiğini sordu günümüzün. Sohbet ederken gelmiştik. Hemen odama gidip uyudum.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin