Geçmiş

42 1 0
                                    

18 ay önce

Buraya geleli 1 ay oldu. Abimlerden çoğu ile hâlâ anlaşamıyorum. Kişisel ihtiyaçlarım vardı, hangisinin odasına gideceğimi bilemedim ama kendimi Taner abinin odasında buldum. Kapıyı çaldığımda gir demişti, beni gördüğüne şaşırdı. Üstünde sadece eşofman vardı. Direkt T-shirt geçirmiş bana ne olduğunu sormuştu.
Neşem: Benim kitaplarım falan bitti, almam lazım ama avm ye gitmeye üşeniyorum. Kartımın numarası Mehmet beye kayıtlı acaba senden alsam olur mu?
Taner: Tamam, al kartım burada. Bütün ihtiyaçlarını al ama gereksiz şeyler alırsan hepsini yırtarım, keserim. Kıyafet falan da al istersen.
Neşem: Pardon da kıyafetimin nesi var?
Taner: Çok açık giyiniyorsun ama amacın farklıysa anlayışla karşılarım. Acaba hangi kardeşimi ayırtmaya çalışacaksın?
Dediğinde sinirlenmiştim. Kartını kenara koyup odasından çıktım. Sinirlendiğimde ağlama gibi bir huyum olduğu için direkt odama geçtim. Odamda yatarken ağlıyordum ve kapı çalmıştı. Gelenin Selim olduğunu anlamıştım ama arkamı dönmedim. Gelip yanıma uzanmıştı, bana sarılıyordu. Ona dönüp kafamı boynuna gömüp uyumuştum.
Odamın kapısı hışımla açılmış, Taner abi girmişti.
Taner: Daha 3 saat önce konuştuk hemen Selimin koynuna girmişsin. Demek ki tespitlerim doğruymuş
Diye bağırdığında uyanmıştım. Mehmet beyler gürültüye gelmişti ve herkes duymuştu denileni. Mehmet bey Taner abiye tokat atmış ve herkesi odadan çıkarmıştı. Ben ister istemez ağlamaya başlamış, hıçkırıklara boğuluyordum. Ben sonradan gelmiştim, bana iyi bir şekilde yaklaşmaları gerekirken neden böyle yapıyordu?
Selimi de odadan çıkartıp kapıyı kitlemiş kendimi soğuk suya atmıştım. Küvetin içinde bayılacağımdan habersiz saatlerce kalmıştım..

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin