Erzanın beşik kertmesi

49 1 0
                                    

Sabah sabah kapıya vuruyorlardı. Bir kızın ağlama sesleri geliyordu. Kapıyı açtığımda amcanın teki elinde tüfek ile duruyordu. Korkuyla çığlık attığımda içeriye geçtiler. Amca bağırıyordu nerede o hayırsız, diye. En son oturup konuşmaya ikna ettim. Meğer Erzayla amcanın kızı evleneceklermiş. Erza öyle saçmalık mı olur diyerek kızdı. Amca da kendince haklıydı. Tek bildikleri şey buydu. Amca en son durumu kabullenmiş bana bebekle ilgili soru soruyordu. En son dayanamayıp hepsini kovaladım. İçim şişmişti, Erza beni buraya getirdiğine pişman olmuş gibiydi. Dışarıya çıktığımızda kız dibimizde bitiyordu. Hep Erzaya yakınlaşmaya çalıştı. Kızı evire çevire dövmek istedim ama hamileyim. En son Erzanın teyzesine gittiğimizde teyzesinin kızına söyledim durumu. O da halledeceğini söylediğinde sevindim.

Canım sarımsak ve erik turşusu istemişti. Erza almaya gittiğinde güzelce dedikodu yaptık. Anneannesi çok tatlı bir kadındı. Yarın yaylaya gidileceğini söylediklerinde bende gitmek istemiştim. Orada çayları biçeceklerini, benim oturacağımı söylediklerinde kabul ettim. 

Erzayı beklerken uyuyakalmışım. Erza geldiği halde uyandırmadılar. Yemek kokusuna kalkmıştım. Erza erik ve sarımsak turşusunu gösterdiğinde istemediğimi söyledim. Kaç saat geçmiş aradan yani. Yemekleri yedikten sonra sarımsak turşusundan biraz aldım.

Teyze: Hani istemiyordun kızım. Noldu böyle

Neşem: Canım çekti ne yapayım. Oradan beni ye diye bakıyordu.

dediğimde güldüler.  İçeriye geçtiğimde yine sohbet etmeye başladık. Beşik kertme olayını açmıştım. Şaşırdılar konusunun açıldığına. Dede sinirlenmişti. Evlenmiş, yakında çocuğu olacak birine amcanın kızını yamamaya çalışmasına. Erzanın telefonuna sürekli mesaj geliyordu. En son dayanamayıp baktığımda kız yazmıştı.

Kız: Özledim seni, niye hiç ilgilenmiyorsun benle

Kız: O kız hamile hem seni doyuramıyordur beni al senle ilgileneyim.

Kız: Seni seviyorum, o seni haketmiyor.

Erza: Yazmayı kes hande. Sevmiyorum seni. Karıma aşığım. 

yazdım ve engelledim.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin