farkettim ki diğer karakterler üzerine yoğunlaşmadım azıcık onları yazacağım
Taha'dan
Her zaman ki gibi şirkete gidiyordum. Sekreter bulmam lazımdı. Önceki hamile olduğu için izne ayrılmıştı. Şirketten içeri girdiğimde Selda hanım sekreterlik görüşmesi için birinin geldiğini söyledi. Odama gitmiş projelere bakarken kapı çaldı. İçeriye bal köpüğü saçlı yeşil gözlü bir kız girdi. Oturmasını işaret ettiğimde gelip oturdu.
Simge: Ben cv mi size gönderdim ama kendimi tanıtayım. İsmim Simge, 22 yaşındayım. Karacaoğlu üniversitesinden yeni mezun oldum. Üniversitenizden dereceyle mezun olduğum için buraya gönderdiler. Sizin de sekreteriniz olmadığı için sizle görüşmek istedim.
Bir yandan kızın cv sine bakıyordum. Bu kız her şeyiyle kusursuzdu. İşe başlayabileceğini söylediğimde sevinmişti. Yarın sabah 9 da gelmesini söylediğimde bugün işe başlamak istediğini söyledi. Onayladım, masasını gösterdim. Yerleştikten sonra defteri alıp yanıma gelmesini söyledim. Yarım saat sonra yanıma geldi. Önemli toplantıları yazdırdım. Bizzat toplantı yer almasını istedim. Çıkarken de orta şekerli türk kahvesi istedim.
Bugün önemli bir topantı olmadığı için fazla kalmadım. Odadan çıktığımda Sekreterim Simge'ye çıkacağımı yarın için her şeyin hazır olmasını istediğimi söyledim. Asansöre binip aşağıya indikten sonra arabama bindim. Eve gelirken yolda çiçek satan bir kadın gördüm. Arabamı sağa çekip çiçek satan kadının yanına ilerledim. Kırmızı güllerden oluşan 2 buket aldım, 1 bukette karışık çiçek yaptırıp eve doğru yola koyuldum. Eve girdiğimde burnuma güzel kokular geliyordu. Annem ve kardeşime gül buketlerini verip odama çıktım. Her gözümü kapattığımda aklıma geliyordu. Normalde sıradanlaşan iş hayatım o gelince güzelleşmeye başlamıştı. İstemsiz sırıtmama engel olamayıp aşağıya indim. Yemek yedikten sonra hava almaya sahile gittim. Azıcık spor yapmayı, koşmayı, ihmal etmedim.
Simge'yi gördüm, sahilde oturmuş. Yanına gidip rahatsız etmek istemedim. Biraz onu izleyip eve doğru koşmaya başladım. Kalbim deli gibiydi ve bu çok hoşuma gidiyor. Eve vardığımda odama çıkıp duşumu aldım sonra da uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
ChickLitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?