Kardeş ilişkileri

70 1 0
                                    

Bugün gezmeye gideceğiz. Bütün kardeşler şeklinde olacaktık. Kahvaltı ettikten sonra Taner abi garaja , arabayı kapı önüne getirdi. Üstüme mavi kot şort, bikini ve crop giymiştim. Bugün denize gidecektik ve mutluydum artık yaz gelmişti. Ben kesinlikle yaz insanıydım. Gizem abla, kocası ve kızıyla geliyordu. Ayy bir görseniz yeğenim çok tatlı. Maşallah diyin kız, nazar değer sonra :) 

Denize 3 tane arabayla gelmiştik. Bizim arabada Taner abi, Taha abi, Selim ve ben. Arkamızdaki arabada Rüzgar ve Semih abi. Üçüncü  araba olarakta Gizem abla ve ailesi geliyordu. Vardığımız yer her zamanki gibi sahildeki kafeydi. Oturduk, ben sipariş vermeden çok sevdiğim ikili siparişim geldi. Böğürtlenli pasta ve iced caramel macchiato söyledim. Oturup sohbet ederken konu mezuniyetten açıldı, seneye mezuniyetimiz vardı. Ayy resmen mezun oluyordummm. Çok çalışmam lazımdı, istediğim iki yer vardı. Birisi milli savunma üniversitesi deniz subayı  diğeri uluslararası ticaret.  İkisi arasında bir bağ yoktu ama ikisi de istediğim bölümdü. 

 Taha abime dönerek

Neşem: Şirketimizde uluslararası ticaret için yer var mı?

Taha: Neden? O bölümü mü düşünüyorsun?

Hızla kafamı salladığımda. Gülerek var dedi. Selim'in düşündüğü bölüm bankacılıktı. Zaten milli sporcuydu. Futbol alanında başarıları vardı. O yönden üniversiteye girerken daha iyi olurdu.  +50 puan koyuyorlardı. Buradan kalkıp denize doğru gittik. Şezlonglara ilerleyip eşyalarımızı oraya koyduk. Denize 2 3 saat girdikten sonra eve geldik. Gizem ablam kendi evine gitmişti. Tuzlardan arınmak için direkt odama, duş almaya, gittim. Kıyafetlerimi ayarlayıp banyoya gittim. Duştan çıktıktan sonra akşam için geceliğimi giydim ve o yorgunlukla uyuyakaldım.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin