Aşk alevleri farkediliyor

376 16 4
                                    

Selimden

Erza abiler bize kahvaltıya gelmişti. Neşem ve Erza abinin bakışlarında bir şeyler vardı. Değişik bakıyorlardı birbirlerine. Allahım lütfen düşündüğüm şey olmasın. Ya ileride birbirlerini severlerse düşüncesi beni delirtiyordu. Daha yeni ikizime kavuşmuştum hem olmazdı ilişkileri o bizim ailemizden birisiydi. Her ne kadar evlatlıkta olsa kuzenimdi. Neşem anneme yaklaşıp bir şey dedi ve yengem düşündüğümüz şeyi yapıp Neşem'e iğneleyici laflar ediyordu. Babam güzelce cevabını verdi.
Sofraya geçtik. Neşem'i izliyordum. Ah ikizim çok güzeldi. Yemeğimizi yerken Erza abinin telefonu çaldı. Arayan Simge ablaydı(sevgilisi). Direkt kalkıp gitti. Neşem'in morali bozulmuştu. Rüzgar  abiler falan farketti ama bir şey demediler. İçeride biraz daha oturduktan sonra neşem izin isteyip yukarı çıktı.

Neşemden

Gece yatarken aklıma Erza geldi.  Banane onum sevgilisinden. Acaba güzel mi, seviyor mu düşüncesi beni bitiriyordu. Gece uyuyamayacağımı anladığımda Semih abinin odasına gittim. Birlikte uyuyabilir miyiz diye sorduğumda yana kaydı. Yine aklıma geliyordu ve sinir oluyordum.
Sm(Semih): Noldu benim kardeşime. Düşünüp duruyor sürekli dediğinde yüzümü buruşturdum
Neşem: Bir şey yok. Önemli bir şey değil diyip geçiştirecekken yüzüme inanmamış gibi baktı.
Neşem: Ya Erza aklımdan çıkmıyor. Gözümü kapattığımda gözümün önüne geliyor. Ama istemsiz oluyor. Anlamadım dediğimde
Sm: (gülerek) aşık mı oldun sen dediğinde
Neşem: Hayır. Sevgilisi var onun.
Sm: Daha demin konuştuk. Kızla ayrılmışlar. Kız aldatmış onu dediğinde üzülmüştüm. Daha fazla konuşmak istemediğim için uyumak istediğimi söyledim. Direkt uyuduk.

Sabah uyandığım gibi odama geçtim. Duşumu alıp üstümü giyinmeye başladım

Bunu giyip aşağıya yemek odasına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyip aşağıya yemek odasına gittim. Erza ve Yiğit abi oradaydı. Yiğit abiye sarılıp Erzaya döndüm. Elimi uzattığımda kaşını çattı ama elimi tuttu. Sonra kahvaltı ettik ve okula gidecektik Selim ile. Biz kalktık ve Erza ben bırakayım dedi.
Erza: bu kıyafetle mi gideceksin okula dediğinde
Neşem: Evet bir sorun mu var dedim.
Erza: Yok sadece açık o yüzden sordum dediğinde güldüm ve kafamı hayır anlamında salladım.
Okula geldiğimizde tam inecekken numaramı istedi. Kalbim hızlı atıyordu. Elim ayağıma dolaşmış gibi hissediyordum,  numaramı verip okula girdim. Selim kaş göz yaptığında bir şey yok dercesine kafamı salladım.
Öğle arasında mesaj geldi.
0542****: Selam ben Erza.
0542**** kişisini Erza olarak kaydettiniz
Neşem: Selam
Erza: Napıyorsun
Neşem: yemek yiyorum sen?
Erza: Bürodayım. Çıkışta sizi alacağım haberin olsun.
Neşem: Seni işinden etmeyelim biz.
Erza: Sorun değil hem bugün işim yok denebilecek kadar az.
Neşem: Tamam o zaman sonra konuşuruz.
Erza: Görüşürüz.

Okul çıkışı Erza gelip bizi almıştı. Selim sinirliydi. Erza sürekli dikiz aynasından bana bakıyordu veya ben öyle sanıyordum bilmiyorum. Eve geldiğimizde yemeğe davet ettim ve zahmet olacağını, başka zaman geleceğini söyledi.
Yemek yedikten sonra odama çıkıp ders yaptım.
Aşk ve gurur kitabını okumaya başladım. Kitap çok güzeldi. Kitabı çekip Erzaya attım. 

Erza: Sevdiğim kitaplardan birisi.

Neşem:  iyiii, ben kitap okumaya devam edeyim. Görüşürüz.

Erza: Görüşürüz güzel gülüşlü kız :)

Yazdığı mesaj kalp atışlarımı hızlandırmıştı. Kitap okuyamayacağımı anlayınca Duşa girdim. Sonra giyinip fotoğraf video çektim. Tiktokta hesabım vardı. 4000 küsur takipçim var. (gerçekten var tt: premcess19._)  Canlı yayın açmak için makyaj falan yaptım. Saat tam 22.00 olunca yayına başladım. Normal sohbet ediyordum ve saat 00.15 olunca kapattım. Uyumak için hazırlanırken Erzadan mesaj gelmişti.

Erza: Çok güzeldin yayında. 

Kalp bırakıp yattım. 

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin