Okuldan çıktığımda babam ile annemi gördüm. Annem ağlıyordu, uzaktan bakılınca da fark ediliyordu. Yanlarına geldiğimde 'nereye gidiyoruz' diye sordum. Babam da 'hastaneye, doğduğun zaman karıştırılma ihtimalin var' dedi. İçimden inşallah öyledir diye geçiriyordum. Çünkü babasızlık, nefret, şiddet gördüm bu evde. Babamın yaptıkları canıma tak etmişti ama saygılı bir kız olduğum için sözünden çıkmıyordum. Hastaneye geldiğimizde kadın ile adamı birde 2 erkek gördüm yanlarında. Erkeklerden birisi mavi gözlü, siyah saçlıydı, yirmili yaşlarda gözüküyor. Diğeri tam tersi kahverengi göz sarı saçlıydı. Adama baktığımda ilk çocuk gibi mavi gözlü ama sarışındı. Zaten belli o çocuklar adama benziyor. Kadına baktığımda kahverengi göz, siyah saça sahipti. Kadın' Merhaba, ben Aysun. Peri kan verdi şimdi sıra sende' demişti. Bende içeri geçtim, kan verirken doktoru gördüm. Aysun hanıma benziyordu sanırım üçü kardeşti. 2 saat beklememiz gerekiyormuş. Periyi görünce aynı anne babama benzediğini fark ettim bende Aysun hamımla kocasının karışımıydım. Mavi göz, siyah saça sahiptim. Acıktığım için kantine indim. O sıra biyolojik ailem gelmişti. Aysun Hanım' bak bu kocam Mehmet. Karacaoğlu holdingin sahibi ve 53 yaşında. Doktor olanı gösterip Rüzgar abin, 25 yaşında. Benim yaşıma yakın olanı gösterip ikizin Selim'dedi. 'Oha bende diyorum niye bu kadar benziyoruz' diye içimden geçirdim ama herkes gülünce sesli söylediğimi anladım. Diğer abimi gösterdi, '30 yaşında ismi Taha. Babanın yanında çalışıyor. Muhasebe bölümünde. 2 tane daha abin var ama ülke dışındalar. Seni biliyorlar ' dedi. Taha abiye dönüp' sen hiç 30 gibi durmuyorsun daha çok 26 gibisin' dedim. Bir an gülecek gibi oldu ama eski haline geri döndü. Sonuçların açıklandığını duyunca yukarı çıktık. Babam sandığım adamın Perinin saçlarını öpüp kızım dediğini duydum. Gözlerim dolmuştu çünkü bana 1 kez bile olsa böyle dememiş, yapmamıştı. Evet Mehmet beyin kızıydım. Eve geldiğimizde yorulduğumu söyleyip odama çıktım. Odam mor ağırlıktaydı, evet mor rengini seviyordum. Yatağa yatıp uyudum. Kapı açıldığında direkt uyandım ve gelen kişiye baktım. Selimdi, 'uyanman için geldim, yemek hazır. Bu arada seni hiç sevmedim kesin Peri gibisin' dedi. Bende 'daha tanımadan birini sevmediğine karar veremezsin' dedim. Homurdandı ve aşağı indik. Yemek odasında yerime oturdum. Çeşit çeşit yemek vardı. En sevdiğim yemek olan tavuk pilavı koydum üstüne de yoğurt koydum. Yemeye başladığımda herkes bana şaşkınca bakıyordu. 'Ne oldu' diye sordum. Taha abim de 'Peri böyle yemezdi, hanım hanımcık yerdi' dedi. 'Benim nasıl yediğim sadece beni ilgilendirir, beğenmiyorsan kafanı başka bir yöne çevirip bana bakmayabilirsin' dedim. Ailenin bütün çocuklarının nefretini toplamıştım hem de bir şey yapmadan. Yemeğimi bitirdikten sonra mehmet beyden izin alıp odama çıktım. Odamı daha yeni geziyordum. Giyinme odamda tam istediğim gibiydi, pembe ve mor renkleri vardı. Sadece kıyafet alışverişi yapmam gerekiyor. Banyoya girip dişimi fırçalayıp uyudum.
Sabah alarmıyla uyandım, duşumu aldım ve giyinmeye başladım. Mavi kot şort beyaz crop ve mavi ceket giydim. hep takım gibi giyindiğim için kombinimi aynı yerden alırdım. Şuan giydiklerim bershkadan almıştım. Aşağıya indiğimde herkes kahvaltı masasındaydı. Güzelce karnımı doyurup dışarı çıktım. Arkadaşlarımla buluşup durumları anlatmam gerekiyordu. Akşama kadar beraber oturduk, her zaman ki gibi sahile gitmiştik. Çekirdek, kola; dedikoduya iyi gidiyordu. Geç olunca Mehmet bey gelip beni almıştı. Günüm hakkında sohbet ettikten sonra uyumaya gitmiştim. Uyku tutmayınca odamdaki televizyondan netflixi açıp dizi izlemeye başladım. Diziyi izlerken uyuyakalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
ChickLitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?