Sabaha karşı handenin babası kapımıza dayanmıştı. Kızının bizde ne işi varmış, evli barklı adam falan dedi.
Neşem: Geçen geldiğinizde de evli olduğunu biliyordunuz ama Hande ile evlenmesini söylüyordunuz. Ayrıca Hande burada kalacak çünkü kendisine iyi davranılmasını hakediyor. Siz ona cinnet geçirtmişsiniz resmen. Kız size başkasını sevdiğini, onunla evlenmek istediğini söylüyorken bile takmışsınız Erzaya. Yok size kız mız falan. Şimdi evimden gitmenizi istiyorum yoksa polisi arayacağım haneye tecavüz ettiğiniz için
dediğimde gitmişlerdi.
Neşem: Bana bak, annenlere gitmek yok bu saatten sonra. Mehmete de söyle seni Erzanın eniştesinden isteyecek. Düğün, çeyiz masrafı neyse biz karşılarız. Babanlar ister düğününe gelir, ister gelmez ama sen sevdiğin kişiyle evleneceksin. Onlar buna karışamaz. On sekiz yaşını geçtin yirmi iki yaşına gelmişsin. İmza yetkisi sende mi sende, baban evime polis çağırsa bile bir bok yapamaz.
Dediğimde sıkıca sarıldı. Bir hafta sonra isteme olacaktı. Annesi gelecekmiş ama babası öyle bir kızım yok dediği için ağlıyordu yanımda. En son ayağa kalktım ve mezdeke açtım. Ben kıvırtırken onu da ayağa kaldırdım. Mezdeke oynamaya başlayınca ağlaması geçmiş yerini kahkahaya bırakmıştı. Güzelce eğlendikten sonra yarın gider çarşıya bakınırız dedim.
Acıkmıştım ama yemek yapasım da gelmiyordu. O yüzden kendime ekmek arası et tantuni, Handeye dürüm olarak söyledim. Ben biraz aç olduğum için 2 ekmek arası söylemiştim. Erzanın teyzesinden sarımsak turşusu getirtmiştim eve. Zeynep teyze turşuyu çok güzel yapıyordu. Hamileliğim boyunca hep sarımsak turşusu yemiştim. Normalde asla yemezdim. Kapı çaldığında yerimden kalkmak zor geldiği için Hande kapıyı açmıştı. Bu tantunici iyi yapmıştı ya da çok aç olduğum için bana öyle geldi. Yemeklerimiz bittikten sonra televizyondan happines açıp izlemeye başladık. 1. sezon 6. bölümden başlamış 9. bölümü bitirmiştik. Kapının açılış sesi geldiğinde Erzanın geldiğini anlamıştım. Ona da tantuni söylemiştim. Yorulduğum için yemek yapamadığımı anladığında gülümsedi. O yemek yerken ben gecelik takımını dolaptan çıkartıp yatağa koydum. Arkamdan gelip beni öptüğünde korkmuştum. Beyefendi birlikte duş almak istiyordu. Bende Handeye ayıp olur diyip aşağıya indim. Hande mutfakta kendine tatlı yapıyordu. Yardım etmek istedim, bir tane tarif tutturdu elime. Smoothie yapıyordum. En son tatlı ve içeceği yapmayı bitirince odaya çıkıp duş aldım.
Aşağıya indiğimde Hande tabaklara tatlıları koymuştu. Erzayı sorduğumda Kola ve şeftali suyu almaya gittiğini söyledi. Biz tatlıları salondaki masaya koymuş erzayı bekledik. Güzel komedi filmi bulmuştuk. Erza geldiğinde onlara kola kendime şeftali suyu koyup kocama sokulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
Chick-LitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?