Kaos

271 9 0
                                    

Bir kaç gün daha Giray'da kaldıktan sonra eve geri döndüm. Bugün her şey ortaya çıkacaktı. Aileme tavırlıymış gibi davranıyordum. Gece için süslenecektim. İlk duşa girdim sonra cilt bakımı yapıp giyinme odasına geçtim.

Bunu giyip makyajımı yaptım ve aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyip makyajımı yaptım ve aşağıya indim. Abilerim ateş ediyordu. Gideceğimiz alana gittik. Babam ve annem Periye iyi davranıyorlardı. Babam sahneye çıktı ve konuşma yaptı. Sonra Gizem ablam konuşma yaptı. Onur konuğumuz oydu.  Taner abime sıra geldi. Taner abim video açtı ve Perinin bütün rezaletlerini dinletti. Peri ateş açmış gözlerle gitti. Bir çocukla sürekli göz göze geliyordum. Umursamayıp Erza ile dans ettim. Erzayı çok seviyordum. Onda hayatımın anlamını buluyordum.   Rüzgar abimin yanına gidip yanağından öptüm. Selimle hâlâ aram bozuktu. Umrumda mıydı hayır.
Selim: Erza ile pek bir yakınsın.
Neşem: Evet çünkü sevgilim
Selim: Onun da altında yatıyor musun?
Şok olmuştum. Erza elimi sıkıyordu. Fazla sinirlenmişti. Kim olsa sinirlenirdi. Babam Selime tokat attı. Gözlerim dolmuştu ama ağlamayacaktım. Erza ile sohbet ediyorduk. Bir şeyler olacak gibi hissediyorum ama hadi hayırlısı. Erzanın yanından ayrılmıyordum ama tuvaletim gelmişti. Tuvalete gittiğimde gerisini hatırlamıyorum. 
Yüzüme su atılarak uyandım. Elim bacağım bağlıydı. O çocuktu. Partideki çocuk. Ona bakıp ne bakıyorsun diye bağırdım. Beni istiyormuş. Yataktaydım ve üstümde bir şey yoktu.  Üstüme çıkarak beni öptü. Vücuduma dokundu sonra kapı açıldı. Onu çağırdıklarını söyledi.  Kaç saat orada kaldım bilmiyorum en son biri geldi. Yemek getirmiş. Üstümü de giydirdi. Elimi ve bacaklarımı da açtı. Buradan kaçamayacağımı söyledi. Yemek yedim. Artık olduğum yerde geziyordum. Evdi burası ama neresi bilmiyorum. Çok büyüktü. O çocuğun ismini de öğrenmiştim. Ayaz sürekli öpüyordu beni. Dokunuyordu ve ben rahatsızım. En son yerimizi öğrenmişler beni başka yere götürdüler.
Aradan kaç ay geçti bilmiyorum. Sürekli taciz edilmeye alışmıştım. Sonra yardımcı geldi babamla konuştuğunu beni buradan çıkaracağını söyledi. Çok sevinmiştim. Bir süre sonra ateş edildi. Babam geldi kurtardı beni. Eve gidene kadar hissizdim. Ayaz bana Selime selam söyle demişti. Ne demek istemişti? Bunu yapmış olamaz değil mi? Sırf gideyim diye beni ona vermiş olamazdı. Eve gidince direkt odama çıktım. Kimseyle konuşmuyordum. Kapımı açmıyordum. Sanki ruhumu almışlardı benden.  Sürekli kusmaya başlamıştım. En son hastaneye gitmek için evden çıktım. Erza da beni takip ediyormuş.  Aylarca tacize uğradığım ve günde 1 öğün beslendiğimden kaynaklı bu kusmalar normalmiş.  Eve gittiğimde Erzalar da vardı.

Erza gelip bana sarılacakkrn geri çekildim. Korkuyordum birine dokunmaktan.. Bunu NLmış, geri durmuştu. Yemek falan hazırladıklarında zorla yemeye çalıştım. En son tuvalete gidip kustum. Halsiz olduğum için odama çıkıp dinlendim. 

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin