Bayılma

784 23 2
                                    


Selimden

Neşemi öğrendiğimde başta  Peri  gibi sanmıştım. Ama onun gibi değildi. Farkediyordum. Sonuçta ikizim yani. Şuan çok kötü bir durumda, regl olduğu için sanırım. sıcak su torbasına sıcak su koyup odasına gittim. Benim geldiğimi görünce kalkmaya çalıştı ama kalkma diye işaret verdim.  Yorganı biraz çekip karnının oraya sıcak su torbasını bıraktım. Yanına yatmak istiyordum ama vereceği tepkiden korkuyordum. Sormaktan zeval gelmez diye düşünüp 'Bugün yanında uyuyabilir miyim' dediğimde güldü kenara çekildi. Geçtim yatağa karnına masaj yapmaya başladım. Daha iyi yapayım diye arkasını döndü. Rahatlıyordu farkediyordum ama hâlâ gergindi. O halde uyumuşuz. Sabah okul olduğu için alarm ayarlamıştım. Alarm çalınca Neşem   Sıçradı. Ben onum başından  öpüp odama geçtim. Üstümü giyindim. Mavi bir pantolon üstüme bej sweat,  mavi  gözlük ayakkabı olarak mavi beyaz Nike ayakkabı seçtim.  Aşağı inecekken karşıdan çıkan Neşemi gördüm. Üstünde mavi Sweat altında bej pantolon bej şapka ve beyaz adidas giymişti. Takım gibi olmuştuk ve bu hoşuma gittiği için güldüm. Ben gülünce o da güldü. Aşağı indiğimizde herkes bize baktı. Taner abimin tükürüğü boğazına kaçtı sanırım öksürüyordu. Babam 'anlaşarak mı giydiniz' dediğinde kafamızı hayır anlamında salladık. . Neşemindediği şeyle şok içinde ona baktık. 'Baba bizi her böyle gördüğündeşaşırmayı bırak' dedi. Babam gözleri dolu dolu 'kızım' dedi. Sonra birbirimize bakıp aynı anda güldük. Yerimize oturup aynı anda 'ikizler hisseder' dedik. Birbirimize bakıp kahkaha attık. Herkes bu halimize güldü. Neşem bir anda kahvaltıya saldırdı. Şok olmuştum.

Neşemden

Sabah onunla uyandım. Alarm çalınca korkmuştum. Saçımdan öptüğünde güldüm. Başlarda ısınamasa da bana Şuan iyiydik ama korkuyordum yine eskisi gibi davranırsa diye. Sonra duş alıp üstümü giyindim. Saçımı topuz yaptım. Tam odadan çıktığımda Selimi gördüm, takım gibi olmuştuk. bu halimize güldük. Aşağı indiğimizde şaşırdılar. En çokta Taner abi. O kadar şaşırmış ki tükürüğü boğazına kaçtı. Babam 'anlaşarak mı giyindiniz' diye sorunca aynı anda aynı şeyleri yapmamız gülümsetmişti. . 'Baba bizi her böyle gördüğündeşaşırmayı bırak' dedim. Babam gözleri dolu dolu 'kızım' dedi. Kahvaltı yaparken de aynı şeyi demiştik. Ama çok açtım. Yemek yedikten sonra Semih abi 'bugün sizi ben bırakıyorum' demişti. Okula bıraktığında herkes bana bakıyordu. Neyse ki Selim ile aynı sınıftaydım yoksa çekilmezdi. Sınıfa girdiğimizde iki yer boştu. Birisi selimin yanı birisi de ateşin yanı. Selimin sabah dedikleri aklıma geldi. 'Ateşten uzak dur, seni fark ederse  peşini bırakmaz' demişti. Ateş bana baktı. 'Ooo yeni Karacaoğlu da bizim sınıftaymış. Sende o Peri gibi misin' diye sorduğunda hiç oralı olmadım. Neyse bütün derslerde uyudum tabi Sayısal hariç. Eve geldiğimizde direkt odama geçtim. Çocukluk arkadaşım Girayın aradığını gördüm.

G: Çikolata kokulum napıyorsun (çikolata duş jeli kullandığım için)
N: Hiç eve yeni geldim üstümü giyineceğim bitanem sen napıyorsun
G: İyi bende çalışıyorum biliyorsun
N: Oku diye kaç defa diyeceğim
G: Haklısın bebeğim ama Dilara (kardeşi) başka türlü bakamam
N: Tamam hayatımın anlamı şimdi kapatıyorum. Buluşalım her zamanki yerde
G: Tamam canım görüşürüz
N: Görüşürüz

Üstüme Beyaz gömlek altıma siyah pantolon onun altına çizme giydim. Aşağı inip yemek yiyeceğim sıra da bütün abilerimin Selim de dahil bana nefretle baktığını gördüm. Bilmeden ne yaptım diye düşünürken yemeğimi yemeye başladım. Yemek yerken Taner abi konuşmaya başladı.
Tn: Bu hazırlık ne böyle? Nereye gidiyorsun?
Ben: Girayın yanına
Th: Giray kim?
Ben: Çocukluk arkadaşım
Sl: Bende geleceğim
Ben: Gelebilirsinnn
Sm: Ben bırakırım sizi

Yemeğimiz bitince kalkmıştık. Gideceğimiz yere geldiğimizde dikkatli olum laflarını yapmaya başlamıştı. İndiğinizde koşarak Giray'a sarıldım. Evlerine girdiğimizde film izledik, ağladık. Dedikodu yaptık, yemek yaptım derken geç olmuştu. Semih abi aradığında açtım. Geleyim mi diye sorduğunda olur demiştim. Semih abi geldiğini bildiren mesaj yazdığında güldüm. Selim sevmişti Girayı. Eve geçtiğimizde annemler Giray'la tanışmak istemişlerdi. Bende müsait olduğu zaman gelebileceğini söyleniş ve odama çekilmiştim. Yorulmuştum ve canım aşırı tatlı çekiyordu. Aşağıya inerken gözüm kararmış bayılmıştım.
Gözümü açtığımda hastanedeydim. Serum yiyordum. Bizimkiler çok korkmuştu. Rüzgar abi  ağrı kesici vermediğini  çünkü regl olduğumu anladığını söyledi. Kafamı salladım ve çikolata istedim. Taner abi güldü ve çikolata verdi. Serum bitince eve gelmiştik. Odama çıkıp uyumak istediğimi söyledim. Anlayışla karşıladılar ve odama geçip uyudum

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin