Sabah uyandım ve günlük rutinlerimi yaptım. Pembe kumaş pantolon beyaz askılı büstiyer pembe beyaz catwalk ayakkabımı giyerek aşağıya indim. Kahvaltımı yapıp dışarı çıkacağımı söyledim ama biyolojik abilerim birlikte gezelim dediklerinde tamam demek zorunda kaldım. 2 araba gidiyorduk. Güzel bir avm de durup kitaplarımı koyacağım oda için kitaplığımın gün içinde geleceğini ve istediğim kadar kitap alabileceklerimi söylediler. Eskiden okuduklarım o adamın evinde kalmıştı. Taha abiye dönüp bunu söylediğimde telefon açtı. Akşama geleceklerini söyledi. Yaklaşık 50 kitap daha almıştım. Bunlar bana 3 ay giderdi. Oradan çıktığımızda bir davete gideceğimizi öğrendim. Güzel bir elbise almam lazımdı. Normalde siyah veya bordo alırdım. Bu sefer pembe, yeşil veya mavi renk bakacaktım. Bir sürü elbise denedikten sonra gözüm toz pembe bir elbiseye takıldı ve giydim. Aynadan kendime baktığımda Askılı sol belimdeki yuvarlak bir deliği vardı ve etrafı taşlarla kaplıydı. Mini bir elbiseydi, altına gümüş taşlı bir ayakkabı ve gümüş taşlı bir çanta aldım. Acıkmıştım ve bunu guruldayan karnımla belli ettiğimde utanmıştım ama onlar kahkahayla gülüyorlardı. Sinirle pizzacıya yürüyordum. Orta boy karışık pizza yanına cappy şeftali söylemiştim. Kıtlıktan çıkmış gibi yiyordum ve artık şaşırıyorlardı bana. Sanırım biraz da olsa yakınlaşmıştık onlarla. Eve gidip hazırlanmaya başlamıştık. Aldıklarımı giyip saçımı maşa yaptım. Güzel sade makyajımla tamamlamıştım. Aşağıya indiğimde Mehmet beyin kıskanç bakışlarını gördüğümde güldüm. Aysun hanım koluma girip beni arabaya sürükledi. Gideceğimiz yer kır düğünü yapılan bir yerdeydi. Bir sürü magazin gelmişti. Mehmet bey konuşma yapmak için kürsiye çıktı. Boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
'Bugün burada bulunma nedenimiz 17 yıl önce olan bir karışıklılık. Bildiğiniz üzere Peri benim kızımdı. Onu çok sevdik, istediği her şeyi yaptık ama başımıza bela olmaktan başka bir şey yapmamıştı. 17 yıl sonra Perinin bizim kızımız olmadığını öğrendik. Günlerdir bizle gezen Neşem Soydan diye bildiğiniz kişi aslında bizim kızımız. Evet doğru duydunuz. Sizin gibi bizde ilk duyduğumuzda çok şaşırmıştık ama kısa sürede birbirimizi benimsedik, sevdik ve saydık. Alışmak zor olacak özellikle Neşem için. Okulundan, Çevresinden en önemlisi ailesi bildiği kişiler değişti. Burada biz devreye giriyoruz ona bir aile olduk ve olacağız. Beni dinlediğiniz için teşekkürler. Herkese iyi eğlenceler.'
Güzelce eğlenmiştik ve arabada eve dönerken uyumuşum. Birisi beni kucağına almıştı. Gözümü açtığımda Taner abiydi ve kendimi uykuya geri teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
ChickLitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?