Sabah uyandığımda duş aldım. Üstüme beyaz tshirt, altıma siyah tayt ve siyah bot giydim. Üstüme siyah trençkot giyip aşağı indim. Okul bizimdi, okulun lise 3 ve son sınıf öğrencilerine yaptığı bir iyilik vardı. Serbest kıyafete izin veriyorlardı tabi abartmamak şartıyla. Güzelce kahvaltımı ettim. Taha abiyle gidiyorduk bugün. Okula vardığımızda yine bakışlar bizim üzerimizdeydi. Bizim sınıfta Ateş ve ekibi vardı. Ateş değişik bir tip. Anlatılması güç. Ada, Ateşin arkadaşı Berkeyi seviyordu. Şimdi size Ateş ve ekibini anlatacağım.
Ateş; kumral , kıvırcık saçlı, ela gözlü, boyu 1.90, basketbol takımı kaptanı, grubun ciddisi.
Berke; Siyah saçlı, düz saçlı, mavi gözlü, boyu 1.88, basketbol takımında, yeri geldiğinde komik yeri geldiğinde ciddi.
Arda; kumral, kıvırcık saçlı, ela gözlü, boyu 1.94, basketbol takımında, grubun playboyu.
Sevtap: Ardanın ikizi, sarışın, dalgalı saç, yeşil gözlü, boyu 1.68, voleybol takımının kaptanı, Denizden, Selimin arkadaşı, hoşlanıyor. Grubun gözdesi.
Taner: Grubun komiği, Sarışın, kahverengi gözlü, boyu 1.83, futbol takımında , Kumsalı seviyor.
Şimdi de size bizim ekibi söyleyeyim.
Ben; Dışarıdan bakılınca soğuk nevale, ciddi birisiyim ama arkadaşlarımın yanında komik, eğlenceli birisine dönüşüyorum. Saçlarım siyah, gözlerim mavi. Boyum 1.70, basketbol oynamayı severim ama kurallarını bilmem. Eski okulumda voleybol takımının kaptanıydım. Burada da kaptan olacağıma inanıyorum.
Selim; Grubun arada ciddi arada komiği. Sarışın, dalgalı saç, kahverengi göz, boyu 1.85, basketbol takımındaymış.
Deniz; Bana karşı önyargılıydı başlarda ama şimdi buzları yavaş yavaş eritiyoruz. Sarışın, yeşil göz, boyu 1.70, futbol takımı kaptanı, çok ciddi ama Sevtap, Ateşin grubunda, seviyor.
Sarp; İyi anlaşıyoruz, komik, siyah saçlı, kıvırcık, ela gözlü, boyu 1.86 ve basketbol takımında.
Kumsal; Kumral, kıvırcık, kahverengi göz, boy 1.68, iyi anlaşıyoruz. Voleybol takımında.
Tuana; Selimden hoşlanıyor, sarışın, mavi göz, düz saçlı, boyu 1.66, voleybol takımında. Düşman gibi bana karşı.
Ada; Siyah saçlı, ela gözlü, boyu 1.63, voleybol takımında, Ateşin takımındaki Berkeyi seviyor.
Biz her zamanki bankta otururken Ateş ve ekibi bize doğru geldiler. Taner Kumsala yaklaşıp güzel sözler söyledi ama Kumsal takmamıştı. Ateş bana bakıyordu, bende ona bakmaya başladım. Sanki göz kırpmama yarışı yapıyorduk, ilk kim gözünü kırpacaktı merak ediyordum. Deniz ve Sevtap flörtleşiyorlardı ama düşman grup oldukları için belli etmiyorlardı. Taner bizimkileri kışkırtacak bir şey söylediğinde birden Selim Tanere yumruk attı ve kavga başlamıştı. Selim Tanerle kavga ederken, Deniz Berkeyi dövüyordu, Arda Sarpla yumruk yumruğa girmişti, Tuana ise Sevtapı yolmakla meşguldü. Ben, Kumsal ve Ada keyifle izliyorduk. Hocalar gelip ayırmıştı hepsini. Onlar odaya giderken bizde derse girdik. Selim 3 günlük uzaklaştırma yemişti. Semih abi Selimi almaya gelirken beni de almıştı. Akşam evde Babam ve Selim arasında geçecek diyalog kötü olacaktı.
Herkes gelmiş, yemekler yenmişti. Salona oturmuş babamızın bağırmasını dinliyorduk. Selim susuyordu ama neden susuyor anlamamıştım. En son dayanamayarak bağırmaya başladım..
Neşem: Yeter, yeter. Neden kavga ettin diye sormadan bağırmaya başlıyorsun? Suç neden Selimde bulunuyor. Karşı taraf bizim ekipten bir kıza laf attı o yüzden kavga edildi. Ayrıca Kavga edenlerin hepsi uzaklaştırma yedi. Bir daha dinlemeden ikizime bağırma.
Selim yukarıya çıkmıştı, bende peşinden gitmiştim.
Neşem: Bugün senle uyuyabilir miyim?
Selim: (kafasını sallayarak) üstünü giy gel.Odama gidip üstümü değiştirdim. Selimin odasına gidip kolları arasına girdiğimde saçlarımdan öpüp teşekkür etti. Gülümseyip uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
ChickLitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?