Gizemden
Türkiyeye 6 ay önce gelmiştim. 6 ay içinde ailemle vakit geçirdiğim sayı az. Genelde Taner, Selim ve Neşem ile vakit geçirdim. Bugün ailecek vakit geçirmek istiyordum. Ailede görünmeyen evlattım, şaşırtmamışlardı. Bugün 27 Ağustos ve benim doğum günüm. Kahvaltıya indiğimde herkes buraya baktı. Onlarla kahvaltı yapmama alışık değillerdi. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım..
Uzun zaman oldu burada değildim, aylar oldu buradayım. Artık kocamda geliyor o yüzden ayrı eve çıkacağım
dediğimde şok olmuşlardı. Evli olduğumu hiçkimseye dememiştim. Yemeğimi bitirdikten sonra arabamla emlakçıya gittim. Güzel 2 katlı, kocaman bahçesi olan ve mümkünse deniz kenarı ve havuzu olan ev istedim. Yaklaşık 4 ev bakmıştım ve içime sinmemişti. Son eve girdiğimizde beğenmiş ve almıştım. John akşam burada olacaktı. Yanında kızımızı getirecekti. Çok. özlemiştim onları. Burada sanat için atölye açmış ve güzel işletiyordum. Ev için alışveriş yapmıştım, kızımız 4 yaşındaydı. İsmini Cansu Care koymuştuk. Onun seveceği türden eşyalar almıştım, gün içinde eve gelmişti. Evi dekore etmek için kardeşlerim yardıma gelmişti. Akşam olduğunda kapı çaldı, kızım beni gördüğünde koşarak sarıldı. John beni öptüğünde bizimkiler öyle bir baktı ki gülümsedik. Akşam bende kalmaları için ikna ettim kardeşlerimi, onlar için yer yaptım ve yemek yedik. Güzel bir film buldum ve izlemeye başladık. Cansunun uykusu gelince onu odasına götürdüm ve yanına uzandım. Çok özlemiştim onu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
ChickLitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?