Hande

50 1 0
                                    

Hande'nin ağzından

Kendimi bildim bileli buradan Mehmeti seviyordum. Mehmet benim çocukluğum, gençliğim, şimdiki zamanımdı. Mehmetle 4 yıldır sevgiliyiz. Babama onunla evlenmek istediğimi söylediğimde Erzadan bahsetmişti. Erzayla evlenmek zorunda olduğumu söyledi ve Erza şimdi buradaydı. Karısı ve karısının karnındaki çocuğuyla. Annem telefonumu alıp Erzaya yazmış ama silmeyi unuttuğu için görmüştüm. Özür dilemeye gitmem lazımdı. Annemlere Gamzeye gidiyorum diyip evden çıktım. 

Erzaların evine geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım. Kapıyı karısı açmıştı. İsmi Neşemmiş. Beni görünce kapıyı yüzüme kapatacakken durdurdum ve konuşmaya başladım.

Hande: Ben Erzayı sevmiyorum. Kendimi bildim bileli Mehmeti seviyorum ama ailem Erza diye tutturuyor. Mehmetle 4 yıldır sevgiliyim ve ne yapacağımızı bilmiyoruz. Lütfen yardım edin.

dediğimde eve geçmem için işaret etmişti. Yaklaşık 2 saat konuştuktan sonra bu konuyu Erza ile paylaşacağını, bu süreçte de evlerinde durabileceğimi söyledi. Teşekkür ettiğimde güldü ve yatağımı falan hazırladı. Mutfakta birlikte yemek yaparken sohbet ediyorduk. 

Hande: Zor olmuyor mu böyle karnı burnunda biri olarak evin her işini yapmak

Neşem: Zor oluyor tabi ama Erzanın teyzesi, kuzeni falan yardım ediyorlar. Ev temizleneceği zaman gelirler hep. Ben yemek yaparım sadece. 

Hande: Güzel bir his mi? Kaç aylık hamilesin?

Neşem: Dünyanın en güzel hissi. Çocukları seven biriyim. Bilmiyorum hamile olmadan önce yarım gibiydim. Şimdi ise tamamlanmışım gibi. 4 aylık hamileyim.

Hande: Kız mı? Erkek mi?

Neşem: Daha belli değil.

böyle konuşurken Erza gelmişti. Bizi birlikte, konuşurken görünce şok olmuştu. Yemeklerimizi yerken Hande olayı anlatıyordu. Erza aşırı sinirlenmişti ve haklıydı. Yemeklerimiz bittikten sonra Şelaleye gitmek istediğimi söyledim. Handenin kıyafetleri yanında olmadığı için eski kıyafetlerimden vermiştim. Tam da hissettiğim gibi tam uymuştu bedenine. Şelale ve dağın tepesinde olduğumuzdan gerek orada uyuyakalmışım.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin