Sabah uyandığım gibi duşa girdim. Dün olanları düşünüyordum. Nasıl bir tavır sergilemem gerekiyordu? Hiçbir şey bilmiyordum ama halledecektim.
Giyinme odasına gittim. Ne giyeceğime karar veremiyordum.En son buna karar verip aşağı indim. Baktığımda Erza ve ailesi vardı. Amcamın elini öpüp yengemi es geçtim. Ne münasebet onun elini öpecektim. Erzaya gidip yanağından öpüp sarıldım. Bugün bizim ekip ile dışarı çıkacaktım. Kahvaltıya geçtiğimizde;
Erza: Bugün bir şey yapacak mısın?Neşem: Arkadaşlarımla buluşacaktım.
Erza: Ben bırakayım seni.
Neşem: İstersen eşlikte edebilirsin
Erza: Olur. Nereye gideceğiz?
Neşem: Sahil kenarına
Erza: O zaman ilk bi-bana geçelim. Mayomu alayım öyle gideriz.
Neşem: Tamammm
Yemekten kalktık. Beğendiğim arabasına bindik. Onlara doğru giderken radyoyu açmak için elimi atmıştım ve elimiz çarptı birbirine. Direkt elimi çektim utanıp. Güldü bir şarkı açtı.
Bak ne diyorum, gizlemiyorum
Sensiz yaşamak zor geliyor bana
Her an içimdesin
Her an kalbimdesin
Seni seviyorum, seviyorumŞarkıya eşlik ediyordum. Çok seviyordum. Arabanın yukarı camını açtım ve ayağa kalktım. Bağıra bağıra şarkı söylüyordum ve saçlarım yüzüme geliyordu. En son dayanamayıp aşağıya indim. Oturduğumda derin bir nefes aldım. Onlara gelmiştik sonunda.
Ev çok büyüktü. Garaja girdik. Etrafıma şaşkın şaşkın bakıyordum. Bu halime gülmüştü. Aklımı okumuş gibi
Erza: Evet, hepsi benim arabam.
Kafamı onaylayarak salladım. Onu bekliyordum garajda. Mutluydum, huzurluydum. Geldiğinde başka bir arabaya bindik. Gidiyorduk sonunda. Sahil kenarına gelene kadar yine şarkı dinledik. Sahil kenarına gittiğimizde XXX kafe&bara gittik. Arkadaşlarıma selamlaştıktan sonra Erza ile tanıştırıyordum.
Neşem: Bu Erza, amcamın üvey oğlu o yüzden kuzen sayılmıyoruz. Eninde sonunda öğreneceğiniz için şimdiden söyleyeyim dedim.
Kafaları ile onayladılar. Aynı benler yaaa. Neyse bir iki saat oturup denize girmek için üstümüzü giydik.
Bunu giyip çıktığımda Erza kaşını çattı sonra denizde olduğumuz için düzeltti. Vücudumu kremlemeyi sevmediğim için direkt denize girdim. En son yorulmuştuk o yüzden eve gidip Uyudum
Sabah uyandığımda saate baktım. 09.13 olduğunu gördüğümde koşa koşa duş almaya gittim. Geç kalmamalıydım çünkü bugün karne günü. Duşumu aldıktan sonra giyinme odasına gittim. Yeşil takımım gözüme çarptı. Yeşil etek, beyaz büstiyer, yeşil ceketimi, beyaz yeşil catwalk ayakkabımı giydim.
Karnemi almıştım. Her zaman ki gibi takdir olduğunu görünce sevinmiştim. Çıkışta Erza'nın arabasını görünce yanına gittim. Bugün sinemaya gidecektik, ben bunu tamamen unutmuştum..
Sinema salonuna varınca gözümüze 2 tane film takıldı. Hepsi korku filmiydi. İçlerinden birinin en korkunç olduğunu görünce ona girmek istedim. Amacım hem korkmak hem de Erzaya sırnaşmaktı. Film saati geldiğinde içeri girdik. Bazı sahneleri çok korkunç olduğu için kafamı Erza'nın omzuna gömüyordum. Aniden 'böö' diye ses çıkartınca çok korkmuştum. Küstüğümü belirten ifadeyle sırtımı döndüm. Kendince dalga geçiyordu ama ben ona küsmüştüm.
Film bittiği gibi eve bırakmıştı beni. Mutfağa su içmek için girdiğimde kurt gibi acıktığımı farkettim. Yemeğimi yiyip odama çıktım. Victoria's Secret pijamalarımı giyip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
ChickLitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?