Erzaaaaammm

377 15 0
                                    

Azıcıkta Erzanın ağzından yazalım değil mii

Erzadan

Kapıyı kapatacağı sıra kapatma diye bağırmıştım. Kızı karşımda gördüğümde baya şaşırdım. Çok güzeldi aynı amcam ve yengemin karışımıydı. Bakışları çok tatlıydı. Neyse benim sevgilim var zaten.
Kendimi tanıtıp içeri girdik. Salonda otururken yengeme bir şey dedi ve annemden beklediğim davranış geldi. Anlamıyorum yani ne var kızda. Hanım hanımcık, güzel, tatlı, masum bir kız.

Amcam cevabını verdi ve yemeğe geçtik. Kız resmen yemekle aşk yaşadı be.
Senle de yaşasın istersen
İç ses sus! Benim sevgilim var.
Kız seni aldatıyor sen hâlâ sevgilim diyorsun
Aldatma falan yok. Olsa bilirim ben.
Yaw he karşim aynen
İç ses ile konuşmama ara verip yemeğime dönecekken telefonum çaldı. Arayan sevgilimdi. Açtığımda sesi çok kötü geliyordu. Hemen izin isteyip çıktım. Yanına gittiğimde sıkıca sarıldı. Mısır patlattım. Film izlemeye başladık. Kapıyı biri çaldı. Bende kapıyı açmaya gittiğimde
X: Simge yok mu evde? Hem sen kimsin?
Erza: Ben Simgenin sevgilisi ya sen kimsin
X: Ben Ateş. Simgenin sevgilisi.
Simge: Sevgilim kim gelmiş?
Erza: (sırıtarak) Sevgilin Ateş gelmiş dedi ve gitti.
Bak ben demiştim.
Evet demiştin iç ses
Eeee şimdi ne yapacaksın?
Hiçbir şey iç ses. Madem aldattı kendisi bilir
Nasıl yani? İntikam almayacak mısın?
Hayır iç ses umrumda değil bu saatten sonra
Eve geçip direkt yatağa yattım. Uyumaya çalışıyordum ama olmuyordu. Neşem geliyordu sürekli gözümün önüne. Uyuyamayacağımı anladığımda kitap okudum. Yok abi yine uyuyamıyorum. En iyisi spor yapmaya gideyim. 2 saat spor yaptım yorgun düştüğümde eve gelip uyudum.

Sabah mutlu bir şekilde uyanmıştım. Bugün büroya gitmek istememiş Neşemlere gitmeye karar verdim. Üstüme kot pantolon, maviden aldığım beyaz tshirt, kot rengi ceketimi giyip arabama bindim. Neşemlerin evine gelince kapıyı çaldım. Şimdiye kadar amcamların evi diyen ben Neşemlerin evi demeye başlamıştım. Kapıyı çaldığımda Neşem açmıştı. Onu gördüğümde kalbim hızlı bir şekilde atmaya başladı. Noluyordu bana? Neden kalbim hızlanıyordu anlam verememiştim. Onlarda kahvaltı yaptıktan sonra gitmiştim. Bürodan aramışlardı. İşleri halletmek için gitmem gerekiyordu. Aklımdan çıkmıyordu. aynı sincaplara benziyordu. Büroda işlerimi hallettikten sonra saate baktım. 18.30 du. Yengemler yoktu evde ama Neşem onlarla gitmemiş. Yiğit'i de alıp Neşemlere geçtim. Baktığımızda salonda film izliyordu. Perdeleri kapatıp sinema havası oluşturmaya çalışmış. Birden televizyonu kapatınca bağırmaya başladı. Elinden tutup aşağıya , sinema salonuna, götürdüm. Ağzı açık kalmıştı. Korku filmi açmıştık, arada korkup kafasını omzuma götürüyor ve bana sahneyi soruyordu. O hali bana komik gelmişti. En son kahkahamı durduramayınca sinirlendi. Omzuma yumruğunu geçirmişti ama acımadığını görünce daha da sinirlenmişti. Dayanamayıp filme döndü. Orada film izlerken uyuyakaldı. Yatağına yatırmıştım, seyretmeye başladım. Uyurken kafasının sol kısmını yastığa gömüyordu. Nefes almak için ağzını hafif açmıştı ama bunu yapınca dudakları büzülmüştü. Burnundan nefes alamıyordu. Arada kaşlarını çatıyordu. Kapı açılınca gelene baktım. Yiğitti, gitmemiz gerektiğini söyledi. İlk Yiğit'i bıraktım sonra da evime geçtim. Neşemi düşünmekten uyuyamadım.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin