Ateş

243 9 3
                                    

Ateşten

bugün okul vardı. Neşem güzel kızdı. Onu kafaya takmıştım. Peri gibi değildi. Peri peşimde koşardı ama bu kız farklıydı. İnstagramda dolanırken aklıma Neşemin hesabı geldi. Neşem karacaoğlu diye arattım. 2,6M takipçisi vardı. Fotoğrafları çok güzeldi. Kendisi de güzeldi. Yakından kat kat güzeldi. Gözlerim en son attığı fotoğrafa kaydı. Sevgilisi vardı. Ne yapıp edip ayırmam lazımdı. Bugün okul vardı onu görecektim. Hazırlanıp okula geçtim. 

(Ateşin giydiği)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ateşin giydiği)

Arabayı park edip sınıfa ilerledim. Kısa bir süre sonra Neşemlerde geldi. Gözümü Neşemden alamıyordum. Bir insan nasıl bu kadar güzel olabilir? Neşeme gidip fizik notu istedim. Okul çıkışı vereceğini söyledi. Dersimiz matematikti. Matematik hocası projeleri açıklıyordu.  Grup halinde yapacakmışız. Deniz- Simge, Selim- Duru, Neşem- Ateş...

Neşem- ateşten sonrasını dinlememiştim. Selim değiştirmek istediğini söyledi ama hoca kabul etmedi. Proje konumuz Türev. Çıkışta fizik notunu almak için Neşemin yanına gittim. Fizik notunu alırken projeyi sordum. Yarın okul çıkışı kafede diye anlaştık. Eve geldiğimde yüzümde sırıtma vardı. İnstagrama girip Neşeme istek attım.  Kabul etti ve uyudum.


Neşemden

Yine bir sabaha uyandım. Duştan çıkıp giyinme odasına gittim.  Aşağıya inip annemi öptüm. Selim yine konuşmuyordu. Kendi haline bıraktım. Rüzgar abim olayı öğrenmişti. Bugün bizi okula Rüzgar abim bıraktı.

 Bugün bizi okula Rüzgar abim bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Neşemin giydiği)

Okula geldiğimde Ateşin bakışını üstümde hissettim. Rahatsız oluyordum. Yanıma gelip fizik notu istedi. Akşam vereyim dediğimde güldü, teşekkür etti ve gitti. Ders matematik. Hocayı sevemiyordum ama dersi anlıyordum.  Hoca proje konularını açıkladı ve grup halinde yapacakmışız. İçimden ateşle olmayayım diye dua ediyordum. Şans bir kere yüzüme gülse ne olurdu sanki? Ateşle oldum. 

Çıkışta ateş geldi ve fizik notlarını verdim. Projeyi yapmak için yarın okul çıkışında anlaştık. Eve gelirken annem aldı. Okulu sordu cevapladık. Eve geldiğimde yemek yiyip odama geçtim. Film izlerken instagramdan bildirim geldi.

Ateş Soydam sizi takip etmek istiyor

Neşemkaracaoğlu, Ateş Soydamı geri takip etti.

Film izlemeye devam ettim. Sonrada uyudum.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin