Peri, okul

442 15 0
                                    




PERİDEN

Soydan kolejine başlamıştım. Ailemle anlaşmamız devam ediyordu ama bu sefer ben değil başkası halledecekti. İçeriye birisini sokmuştuk. Neyse okul güzeldi, büyüktü. Çok sevmiştim burayı. Yeni arkadaşlık ediniyordum. Şimdiden kapımda köle olabilecek insanlar oluyordu. Özellikle birisi çok yakışıklıydı. Yapılı, kara kaşlı, kara gözlü, o siyah saçları...

Bir insan her haliyle mükemmel olabilir miydi? O mükemmelinde ötesindeydi. Ona karşı ilgimi fark etmişti ama yanaşmıyordu. Sonradan öğrendim ki Neşemin eski sevgilisiymiş. Bu bende iyice hırs haline geldiği için çocuğun gözüne girip onunla sevgili olmam lazımdı. Neşemi bu çocuktan vuracaktım. Üstümde pembe şort, pembe crop ve pembe blazer ceket vardı. ayakkabımdan bahsetmiyorum bile. Pembeydi, pembe spor ayakkabı giymiştim.

Okula ilk girdiğimde çocukla göz göze gelmiştim ve ondan etkilenmiştim. Sonra aynı sınıfta olduğumuzu görünce gülümsedim. Şansıma tek onun sırası boştu. Yanına geçip dersleri dinlemeye başladım. Bütün derslerim iyiydi. Evet, belki hayatımda bazı şeylerin yönünü değiştirdim. Belki kötülükler yaptım ama derslerime de çalıştım. Çocuğa dönüp elimi uzatıp 'Ben Peri, senin ismin ne?' diye sordum. Bana döndü 'Ben Serhat, tanıştığıma memnun oldum' dediğinde güldüm. Önüme döndüm. Öğle arasında tam da istediğim gibi yanlarına çağrılmıştım ama gitmedim. Tek oturdum. 3 Kız geldi yanıma. İsimleri 'Deniz, Duru ve Simgeymiş.' Öğle arasında tanışıp kaynaştık. İyi kişilere benziyorlardı. Onlar eşit ağırlık ben sayısaldım. Hem babalarımız arkadaş ama Neşemle iyi anlaşamıyorlarmış. Nedenini sorduğumda 'Çok soğuk birisi' dedi.

Sınıfa tekrar gittiğimde Dersin Coğrafya olduğunu öğrendiğimde direkt uyudum. Bütün dersleri seveceğim diye bir kural yoktu. Zil sesi ile uyandığımda herkesin hazırlandığını gördüm. Siktir öğleden sonraki tüm derslerde uyumuşum. Neyse sonra notları alırım diye düşündüm.

Eve geldiğimde odama girip ders yaptım. Elifte kreşten gelince onunla ilgilendim. Evcilik oynadık. Hayatımda bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Akşam yemeğini yediğimiz sıra annem ' okul nasıl geçti' diye sordu. Bende 'güzel geçti, ders anlatımları harika ve çok güzel arkadaşlıklar yaptım' dediğimde güldüler. Odama geçip makyajımı sildim. Üstüme geceliğimi giyip yattım.

Sabah uyanıp makyaj yaptım. Bugün farklı renk kıyafet giyecektim. Altıma Pembe pantolon üstüme beyaz crop ve farklı ama pembe olan blazer ceket giydim. Elime Pembe beyaz bir çanta ve Pembe, beyaz spor ayakkabı giydim. Okula geldiğimde Serhat ve arkadaşlarının bana baktıklarını hissettim. Yanlarına gidip selam verdim. Naber fasılları bittiğinde sınıfa geçtik. Dersleri dinlerken Serhatın uyuduğunu farkettim. İster istemez izlemeye başladım. Bir ara kıpırdandı bende uyanır diye dersi dinlemeye devam ettim. Öğle arasında uyandırdım onu. Kalktık yemekhaneye gittik. Ben Denizler ile oturacakken Denizleri çağırdı. Hep birlikte oturduk. Öğleden sonra öğretmenler toplantısı olacağı için dersler olmayacakmış. Çıkışta kafeye gittik. Ben çilekli, çikolatalı pasta yanına cappy limon söyledim. Tatlıları yerken sohbet ettik. Sürekli Serhatla göz göze geliyorduk. Babam aradığı için kalkmak zorunda kaldım. Eve gidince güzelce dinlendim.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin