Neşemden
Bugün herkes gerçeği öğrenecekti. Ne bir eksik ne bir fazla. O evde yaşadıklarımı öğrenecekti. Bütün ev ahalisini topladım. Zor geliyordu her şeyi açıklamak. Nasıl diyeceğimi düşünüyordum. Derin bir nefes aldım.
Neşem: Bugün sizi buraya topladım çünkü önemli bir şey diyeceğim. İlk farkeden taner abi olmuştu. Nereden başlayacağımı bilemiyorum. En iyisi baştan başlamak. 8 yaşındaydım. İlk tokadımı o zaman yedim. Sırf kola döktüğüm için babam Tokat atmıştı. Annemde o baban döver de sever de demişti. Bazen eski annemi de dövüyordu. Geceleri çığlıklar yüzünden uyuyamıyordum. 8 yaşımda benden kahve yapmamı istediler. Küçüklükten alıştırıyorlardı yemek yapmaya, kahve yapmaya. 18 olduğumda evlendirmeyi düşünüyorlardı o yüzden her şeyi güzel yapmam gerekiyordu. Kahveyi taşırdım diye babam saatlerce dövdü beni, sokağa attı. Dışarıya gezmeye çıktım bende. Taner abi ile karşılaştım, sohbet ettik. İsmimi söylemiştim. Neşem soydan diye. Ablamın geldiği günün gecesi ağlayarak geldi. Anlamıştım anladığını. Söyleyemedim. Başka bir gün duşa girmiştim. Tek başıma yıkanıyordum o adamın yeğeni, kuzenim zannettiğim kişi geldi. Beni yıkayacakmış. Tamam dedim. Yıkadı beni üzerimi giydirdi. Beni gezmeye de çıkardı. Tatlılarda aldı ama annemler yanlış anladı. Aramızda bir şey var sandı yıllarca. 18 olduğumda beni onla evlendireceklerdi. Öyle. Konuşuyordu her iki aile. Tacize falan uğramadım o evde ama çok dayak yedim.
Selim: Nereden bileceğiz senin yalan söyleyemediğini?
Şok olmuştum. Bu Selim benim ikizim olan selim değildi. Gözüm dolmuştu. Neler diyordu böyle?
Abimler uyardı onu. Babam geldi bana sarıldı. Ağlıyordum. Kollarında uyuyakalmışım. Kapı sesi ile uyandım. Karşımızda peri vardı. Geldi Selime sarıldı. Ağlıyordu ve BENİM İKİZİM OLAN SELİME SARILIYORDU. Selimde karşılık verdi. Eli, yüzü her şeyi kan içindeydi. Ailem hemen onun yanına gitti. Abimler hariç. O da dayak yemiş ama ben inanmıyordum. Eski babam böyle dayak atmazdı. En azından yüze. Abimler de o anlattığımdan sonra inanmış olacaklar ki onu aralarına aldılar. Hani bu kız size kötülük yapmıştı. Ne kadar meraklılarmış aralarına almaya. Ben dayanamayıp yukarı çıktım. Semih ve rüzgar abi bile onun yanına gitmişti. Ağlayarak uyuyordum. Sonra kulağıma bir şey fısıldadı. Perinin sesi. Ailemi alacakmış benden. Perinin saçından tuttuğum gibi odamdan dışarı çıkardım. Bağırıyordum. Ailem odalarından çıktı ve sese geldiler. Beni kızdan ayırdılar. Babam bana bağırmıştı o kız için. O kız için bana bağırmışlardı. Eşyalarımı topladım ve girayın evine doğru yola çıktım. Girayın evine geldiğimde kapıyı çaldım ve açtı. Güldü sarıldı falan. Olayı anlattım. Küfürler etti. Niye hemen unuttular beni? Beni sevmiyorlar mı acaba? Niye her şey üst üste geliyor diye düşünmeye başladım. Düşünürken uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öz ailem mi
ChickLitÖz ailesini bulan genç bir kız, Hayatını zindana çevrilen bir kız, 4 abisi olan bir kız, İkizi olan bir kız, Saklı ablası olan kuz, Kendi gibi abileri de anormal olan bir kız sizce bir araya gelince nolur?