Karı koca ilişkisi

278 10 0
                                    

Sabah uyandığımda güzel kokular geliyordu içeriden. Yatağın yanında bi not vardı.

Sevgilim, ben işe gidiyorum. Uyandırmaya kıyamadım, uyanınca yazarsın
  ~ kocan, sevimli kocan, seksi kocan...

Kahkaha attım, gülmeye devam ederek yazdım.

Neşem: Günaydın (10.45)
En son 8 de aktifti. Neyse kahvaltı yapmaya gittiğimde yardımcılar vardı. Yardım etmek istediğimde geri çevirdiler. Gidip çizgi film açtım kendime. Şapkadaki  kedi izlemeyi seviyordum. Mutluydum, huzurluydum. Kahvaltımı getirdiler, onlara bakıp zahmet verdiğim için özür diledim.
Erza: Günaydın (11.55)
Erza: Aşkımm (11.57)
Erza: Neşem? (11.58)
Erza: Hayatımın anlamı (12.00)
.
.
.

Saat 12.30 olmuştu. Erzadan bir sürü mesaj vardı.
Erza 30 arama, 60 mesaj. Allahım merak etmiştir, geri mesaj yazdım.
Neşem: Kusura bakma, film izliyordum. Film izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım.  (12.33)

Erza: Sorun değil. Dikkatli ol bir dahakine, aklım sende kalıyor.

Neşem: Kusura bakma, benim hatam.

Erza: Dediğim gibi sorun değil. Bir dahakine dikkatli ol karıcım.

Neşem: karıcım demek haaa

Erza: Karım değil misin?

Neşem: Öyleyimmm. Neyse git çalış gelirken de ekmek al.

Erza: emredersin karımmm

Sıkılmıştım. Uykum gelmişti. Odama çıkıp uyudum. Uyandığımda Erzanın yanına gitmek istedim. Hazırlanmaya başladım.

(Neşemin giydiği)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Neşemin giydiği)

Kombinim güzel olmuştu, süslenip püslenip gittim. Arabaya bindim şoföre beni götürmesini söyledim. Yolda giderken müzik dinlemeye başladım. Müziğin mayıştırıcı etkisiyle uyumuşum. Uyandığımda varmıştık. Aşağıya inip büroya girdim. Seviyordum burayı, daha öncede gelmiştim. İçeriye girdiğimde kız hemen tanıdı beni. Sevgilimin odasına girdiğimde toplantıda olduğunu gördüm ama umrumda olmadı. Geçtim içeri oturdum. Bana bakıyordu. Bakışları fazla güzeldi. Biraz instagramda gezmeye karar verdim. Sonra post attım.

12

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12.10.2023 biz evlendik @erzakaracaoglu

1.240.493 beğeni 970.029 yorum 

@selimsever: ohaaaa

@49: şaka yapıyorsun

@402: Gül gibi kız gitti

 
@erzanınaşkı: ne yani, senin gibi biriyle mi evlendi.
@neşemkaracaoglu: evet benim gibi akıllı, güzel, seksi biriyle evlendi. Defol!


@selimkaracaoglu: güzeller güzeli ikizim


@932: küstüğünüz doğru mu?


@nagazindunyası: şok şok şok! Neşem Karacaoğlu ve Erza Karacaoğlu hastaneden çıkarken görüntülendi, detaylar hikayemde
@magazindunyası engellendi

Magazine girdiğimde evliliğimiz konuşulmaya başladı. Umrumda değildi. Seviyorduk, evlendik, bunun tasası kimseye düşmemişti. Akşam güzel yemekler yapıldı. Mumlar koydum, güzel ve romantik akşam yemeği yemek istedim. Saat 1 olmuştu kapı sesine uyandım. Beni kucağında yukarı taşıdı. Geç gelmişti bu yüzden trip atacaktım. Aklıma yazdım.

Öz ailem miHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin