25.Kime Ait?

123 10 10
                                    

Sonra bir sigara daha yaktım.
Zaten  bir Sigarayı güzel  yakardım,
Birde kendimi.."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hiçbir şeyin faydalı olmadığı anlarda bile dürüstlük artı bir puandır.
Çünkü kötü giden bir konuşmada
'Ben sana hiç yalan söylemedim' demek varken kimse susmamalıydı.Genç kızın kulaklarını tırmalayan  sözler onun koşarak nişanlısına gelmesini sağlamıştı. Yalanın küçüğü büyüğü olmazdı. Çünkü her yalan eninde sonunda büyürdü. O kadar çok büyüdü ki, sevdikleri her zaman o yalanın altında ezilirdi. Ela bugüne kadar  istediklerini ve istemediklerini dürüstçe söyleyen Azat'a, bunu daha fazla yapmak istemediği için koşa koşa evlerine gelmiş ve geçmişine kabus olan adamın bu güzel yeri kirletmesine izin vermemişti.

Az önce mutfakta  ettiği teklifi kabul etse ne olacaktı? Önce parka gidecekti gizlice sonra yarın bir gün sarılmak isteyecekti. En sonunda ise aldatılmış hisseden nişanlısı bunlar için onu terk edecekti. Genç kız eninde sonunda olacak bir ayrılığı aldatmayla kirletmek istemediği için şu an  tamda buradaydı. Ela istemenin olduğu akşam kaderinin iplerini kendine eline almışken bunu kimsenin keyfine bırakmayacaktı.

"Ela sus ve evine git."diyen Görkem kaşları çatık nişanlısının ona dönmesini sağlarken genç kız nefesleri düzene girer girmez doğruldu. Önce uzun saçlarını hafifçe geriye attı sonra ise evlerinin iç kısmında olan Azat’ın yanına gidip dış kapıyı kapattı. Böylelikle ona zarar veren psikolojik baskıyla yıllarını çürüten adam dışarıda kalmıştı.

 " Azat lütfen söyle söyle, gitsin" demesiyle nişanlısı ne olduğunu anlamasına rağmen Görkem'e döndü
Ama karşısındaki adam hala Ela'ya şaşkınlıkla bakıyordu.Birazda dehşetle..
Genç adam az önce hiçbir sorun yokken şimdi yaşadıkları bu gerilimi anlamıyordu.Ela'nın az önceki sesi kararlıyken şimdiki bakışları hüzünlüydü.O an aklına gelen 'Acaba geçmişte sevdiği adamla ikisini tanıştıran Görkem olabilir mi' sorusu  bile ona kötü kötü bakmasını sağladı.

"Yemin ederim sustum,Ela.Evine git sadece ."

Genç kız ısrarla sırtı dönük bir şekilde dururken sevdiği adamın ellerini tuttu. Azat sanki suskunluk yemini etmiş gibi kalakalsa da boğazını temizlmeyi başardı.Yeşil gözleri birden yavaşça Ela'nın kahverengilerine düştü.Kesinlikle yardım istiyordu.Sanki bir savaş meydanındalar ve Ela ,son kurşunu onlar için harcamış şimdi ise onu seven adama sığınmıştı.Azat ölse de bu hissi es geçemezdi.
"Git Görkem."
Gözleri artık parlamayan kahverengilerdeyken sol yanını uzun zamandır ağrıtmayan  ağrı tekrar ortaya çıktı. Ama tüm vücudunda hissedeceği şekilde.Önceden olsa mutlu olurdu buna ama şimdi Ela böyle bakarken yapamıyordu.
Ela onun elini bırakıp evlerinin kapısını açmaya gitti. Genç adam ikisinin ortasında  kalırken, önce dış kapıda duran Görkem'e sonra ise iç tarafın kapısını açıp onu bekleyen nişanlısına döndü. Bir cevap istiyorsa gittiği kişi hep aynı olduğu için ruhu ölmüş gibi bakan kahverengi kıza yöneldi.

SALINCAK BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin