Ora 03:30

33 3 0
                                    

Am intrat în „restaurant".

Vorba vine „restaurant". Mai degrabă o sală mică de mese, grupate cu câte patru scaune. Un televizor și o canapea.

De la început am simțit un miros nou. Vagin tânăr, dotat cu ce trebuie. Și mai ales nu mirosisem pe nimeni în preajmă.

O pradă sigură. Cel puțin din punctul meu de vedere. Care era relativ, căci suportul de obicei se considera el însuși o pradă.

M-am uitat: fata purta o rochiță largă, era intens machiată și cu unghiile strălucitoare. Păr roșcat, scurt, cercei hand-made. Stătea pe canapea, butonând telefonul. Lângă ea era loc suficient și pentru un bărbat. Ca, de pildă, purtătorul meu.

Telefonul era un semn cert că se plictisea. Desigur, o prezență masculină reală ar putea să-i alunge din splin, dat probabil de lipsa lecturilor din Baudelaire.

Câteva coșuri îi tatuau chipul. Nu-mi păsa ‒ până la urmă nu asta era zona mea de interes. Nu știam cum de ajunsese aici, iar lipsa mașinilor din parcare mi-ar fi indicat că era cunoștință de-a proprietăresei. Dar nici de asta nu-mi păsa. 

Neîngrijorată că s-ar putea alege fără prada masculină, femeia mai în vârstă îi lăsă singuri pe suportul meu și pe jună.

La drept vorbind, nici n-avea de ce să fie îngrijorată.

L-am împuns pe suport prin pantaloni înspre direcția dorită, adică canapeaua ‒ unde s-ar fi putut încropi un scenariu pe cinste. Adică executarea scenariului, nu numai scrierea lui.

Însă pămpălăul m-a ciocnit cu capul de-un scaun, pe care apoi s-a așezat. Cât mai departe de tinerică!

Am împuns în continuare pe sub masă, însă suportul mă potolea cu pălmuța.

‒ Larisa mă numesc, i-a spus fata.

Așa da.

‒ Sunt la munte cu familia, dar sper să-mi găsesc un iubit.

Începea să-mi placă din ce în ce mai mult fătuca.

‒ Iubit? În pustietățile astea? zise suportul meu cel fără creier.

Uneori aveam impresia că el voia să mă ucidă. Așa, cât mai lent.

‒ Niciodată nu știi de unde apare prințul călare pe un cal alb. E o chestie de compatibilitate.

Just.

‒ Voi, puștoaicele, vreți numai prinți cu Tesla și călare pe un card bancar platinium.

Ei, poftim! Cum o mai dă ăsta în bară! De ce să faci astfel de supoziții înainte ca respectiva să-și detalieze viziunea asupra lumii?

Cât e să spui că ai face orice pentru ea? Inclusiv să furi o Tesla și un card bancar platinium? Asta până ce reușesc eu să-mi fac treaba. Apoi nu mai contează dacă te ții de cuvânt.

(doar dacă vrei să primești scrisori de la fane în închisoare)

‒ Ce zodie sunteți?

Întreab-o tu ce zodie e ea, ca să știi ce zodie potrivită să inventezi.

Dar nu mă așteptam la strategii din partea suportului meu.

Tocmai când să mai îndruge și el o altă tâmpenie, intră un cuplu mai în vârstă, probabil părinții fetei după nemulțumirea afișată pe chipul tinerei și cufundarea ochilor la loc în ecranul telefonuluii.

Jurnalul unui penisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum