Dvadsiata šiesta kapitola

321 27 4
                                    

Apollo

,,Pôjdem ti za svedka a potrebujem, aby si povedal, že s tým nemáš nič spoločné."
,,Veď hej..."
,,A zhodil to na mňa."
,,Čo?"
,,Povieš, že všetky tie podvody, krádeže...Všetko som urobil ja cez tvoj počítač a ty si o tom vedel, ale nesúhlasil si s tým."
,,Nie to neurobím," záporne som kýval hlavou. Hádesovi muselo úplne jebať.
Môj brat by nikdy nič take nenavrhol. Povedal by mi, že je to môj problém.

,,Urobíš to," povedal pevným tónom. ,,Neviem ako prebehne súd. Neviem akého právnika nájdeme, ale toto bude istota. Istota, že ty neskončíš vo väzení, pretože nemôžeš. Musíš dokončiť vysokú, máš tu Charlotte a otca."
,,Čo ty?"
,,Hudobník, ktorý bol v base," pousmial sa, ,,to znie dobre."
,,Hádes. Neprejde nám to. Je to súd."
,,Zdalo sa mi, že ty si tu ten, čo to zľahčuje."
,,Nie len, nečakal som, že urobíš toto. Nikdy by som to nečakal."
,,Nezaslúžiš si to," poznamenal.
,,Ja viem a nedopustím, aby si to urobil."

Na jednu stranu som mal aj pocit, že klame, že mi teraz síce povie, že to pre mňa spraví, ale pred súdom by povedal pravdu. Hádes vstal z gauča a dlane si utrel do bieleho trička: ,,Porozprávame sa o tom detailnejšie zajtra, ale nikomu to nepovieš. Ani otcovi ani Charlotte a už vôbec nemôžeš byť tak sprostý a povedať to právnikovi."
,,Fajn. Porozprávame sa ešte." Hádes odkráčal do svojej izby a nechal ma samého v obývačke. Ešte raz som si prečítal cely papier a mal som chuť ho
roztrhať. Nechcelo sa mi veriť, že
je to pravda a bolo mi z toho všetkého zle.

So Charlotte som nehovoril už hrozne dlho, vyše týždňa. Chýbala mi už, pretože teraz to bolo medzi nami dosť divné. Napísal som jej minulý týždeň, že musí ísť s Tokiom k zverolekárovi sama, pretože som s ňou nechcel byť sám. Nebol som ešte úplne na to pripravený. Navyše nemal som pocit, že keď mi vyznala city to myslela úprimne...alebo som si to len nechcel priznať, pretože som sa bál byť šťastný.

Dneska trošku kratšia kapitola, ale predsa nejaká. Love u guys🫀❤️

Žiarivé lúče slnka  Where stories live. Discover now