CharlotteCharlotte prišla presne o trištvrte na sedem. Nie že by to bolo dôležité, len som dúfal, že príde čo najskôr, pretože som sa z toho čakania šiel pomaly zblázniť.
,,Cestou som nám kúpila aj nejaké keksíky," vybrala s ruksaku tri balíky rôznych keksov a položila ich na môj stôl. ,,Kde je Hádes?"
,,V izbe a bude tam asi ešte dlho." Prikývla, ale pozerala sa na moju knihu, ktorá ležalala na stole. ,,Čítaš," poznamenala a dotkla sa tvrdej obálky. ,,Ty čítaš?" opýtal som sa. Páčilo sa mi ako sa na tú knihu pozerala. ,,Mhm," chytila knihu do ruky. ,,Môžem?" opýtala sa a ešte skôr ako som jej stihol odpovedať začala listovať.,,Povedz mi o nej," sadla si vedľa mňa a pozorovala obalku, na ktorej bola fľaša, z ktorej sa lízal oceán. ,,Myslím si, že ten autor dáva do tej knihy veľa zo seba, čo je na jednej strane pekné, ale myslím si, že občas to trochu preháňa. Niekedy sa v tom deji strácam a neviem, kde sa to odohráva, pretože to ten spisovateľ spomenie až na konci kapitoly. No dej je o dvojčatách, ktoré sa stratili a desať rokov nevideli svojich rodičov. Na svoje detstvo si veľmi nepamätajú. Celé to má taký ten fantasy nádych. V podstate bývajú v dedine, kde ich uchýlila bohatá rodina, a spravila si z nich sluhov. Tá...domáca sa k ním nesprával zrovna pekne. No tie dvojčatá, Rio a Mio. Nepozeraj sa tak. Tú knihu napísal Španiel a ich Rio v preklade znamená zlý a Mio môj. Neviem aký to má význam ani čo tými menami chcel povedať, ale myslim, že sa to dozviem."
,,Ja nič nehovorím," zasmiala sa. ,,Rio je pekné meno, ale Mio sa mi až tak nepáči. Pokračuj,"vyzvala ma.,,Nemali na výber, ale mali jeden druhého. Milovali sa...až tak, že spolu začali spávať."
,,Znie to čoraz zaujímavšie," povedala trpko. ,,Keď som mala trinásť čítala som fankfikciu s Dracom Malfoyom, kde vlastne ta hlavná hrdinka bola jeho sesternica, ale milovali sa. Moje trinásť ročné ja to trochu poznačilo."
,,Ty si čítala fanfikcie?"
,,Milovala som ich."
,,Ja som proti. Podľa mňa ak chceš dobrú knihu nemôže byť základ niekoho iného príbeh."
,,Nehovorila som o dobrých knihách,"
postavila sa a vzala zo stola jedny keksíky. ,,To fanfikcie nie sú, ale ak si niečim posadnutý, tak je to dobré, pretože keď to čítaš cítiš sa šťastne."
,,Si posadnutá Dracom Malfoyom?"
,,Možno," usmiala sa a prevrátila oči.
,,Čím si ty posadnutý, Pollo?" Cítil som ako keby moje srdce naplnila horúca tekutina a to teplo sa šírilo do celého môjho tela. Kebyže som dostatočne odvážny asi by som vyslovil tých päť písmen, ktoré moja myseľ kričala: Tebou.Namiesto toho som sa narovnal, vydýchol som všetok vzduch zo svojich pľúc a povedal: ,,Taylor Swift."
,,Nieeeee," zatiahla so smiechom Charlotte. ,,Je to pravda Lottie."
Charlotte vydala zvuk potlačeného smiechu, no potom sa začala úplne smiať. Nechápal som absolutne na čom sa smeje, ale jej smiech bol. Možno nie pre každého dokonalý, ale pre moje uši áno. ,,To znie jak pre psa."
,,Čo?"
,,Lottie."
,,Neuvedomil som si, že som ti tak povedal," chytil som sa za čelo a odhrnul si pár kramienkov nabok.
,,To nevadí. Chcem, aby si dopovedal dej tej knihy," vzala si ďalší karamelový keksík.
,,Dobre," snažil som sa premýšľať nad tým, kde som skončil. ,,Jeden z bratov, Mio mal tak trochu problémy s hnevom. Raz rozbil fľašu a pichol ju do hrdla ich domácej, pretože zmlátila jeho brata, kvôli tomu, že niečo vylial. Museli ujsť, pretože by ich chytili žandári. Ukradli loď a nakoniec sa dali k pirátstvu a pridali sa k posádke. Plávali cez rieku, ktorá bola nebezpečná, pretože v nej žili bytosti, ktoré sú niečo ako sirény. Po ich dotyku sa človeku spraví na koži vyrážka a do mesiaca zomrie. Každopádne...," povzdychol som si a pozrel sa na Charlotte či ešte dáva pozor.,,Loď sa im zničila. Niečo sa stalo v podpalubí a oni museli ísť na breh a opraviť loď. Dva týždne tam zostali a Mio mal tak trochu traumu z toho, čo urobil, a tak všetok svoj čas trávil pri rieke, hlavne v noci. Spoznal Jeamel, tú bytosť, čo sa podobá na sirénu. Najprv sa ho bála, ale aj tak každý večer za ním na breh chodila. Myslím, že Mio sa do nej zamiloval. Aj keď nehovorili tým istým jazykom. Rozumeli si. Rio ich jeden večer načapal ako jej Mio hovorí ako sa cíti. Rio začal žiarliť a som akurát na kapitole, kde sa pohádajú."
,,Páči sa ti tá kniha?"
,,Nie je zlá.",,Do akého žánru by si ju zaradil?"
,,Každú chvíľu mám pocit, že je to iný žaner. Niekedy je to triller, komédia, romantika aj horror určite aj fantasy, ale keď som ju kupoval bola na poličke s dobrodružnými knihami."
,,Mám nápad," zamyslela sa. ,,Máš večer nejaké plány?"
,,Nie, ani nie."Uw teším sa, že sa už rozpisujem. Snažím sa aspoň každý druhý deň vydať kapitolu, tak dúfam že si to udržím.
STAI LEGGENDO
Žiarivé lúče slnka
Storie d'amore,,Nemala si to urobiť." ,,Nemala, ale som rada, že som to urobila a urobila by som to znovu, pretože," povzdychla som si. ,,Nie si moja náplasť. Nechcem, aby si bol náhrada za tvojho brata, len pretože mi on zlomil srdce. Chcem len teba, lebo si to...