Я встала і одразу захотіла поговорити з Габріелем і Карен. Що і зробила... спочатку я одяглась і вийшла на кухню. В нас на столі з'явилась їжа... невже, справжня їжа? Так, справжня. Звісно, я мала спершу спитати, тому сказала:
— А звідки в нас їжа? Щось сталось?
— Ну, що могло статись? — запитала невдоволено Карен.
— Багато чого, — не втрималась я і відповіла.
— Сідай, якщо хочеш жерти, — сказав Габріель.
" Жерти? Яке ще" жерти"? Що сталося із Габріелем? Чи точніше він вирішив повернутися до того самого життя з якого обіцяв мене вибратися?" — подумала я.
— Габріель, все нормально?
— А, тобі що?
І тут я зрозуміла, що сталося щось не добре. Але звідки у нас їжа? Нам її ж не приніс Санта Клаус. Причому, що до Нового року ще довго. Настала тільки весна, про якого Санту йде взагалі мова.
— Мені багато що... розповідайте.
— Мала, це не твоє діло! Якщо треба буде щось тобі розповісти, то я чи Габріель тобі розповімо. Ясно?
І тут я засумнівалась чи хтось із них тверезий. Габріель сидів точно такий як і Карен. І я зрозуміла все те, що він казав мені в лікарні було повною брехнею. Але я навіть була рада, тому що я так і думала. Звісно, він мав протриматися на декілька днів, а потім... але звідки були продукти? Їх на столі було не мало. Декілька десятків яєць, фрукти, овочі та ще різні продукти.
Я вирішила спитати... все таки пора було поставити всі точки над і... тож я сказала:
— Пора поговорити.
— І про що ж буде розмова? — запитала Карен.
Габріель подивився на мене, але повторювати запитання Карен повторювати не став. Але видно, що він хотів поставити те саме запитання.
— Ну напевно, спочатку спитаю:" Не хочете мені нічого розповісти?".
— Звісно, ні. Чого б ми мали тобі що-небудь розповідати? Якби хотіли розповіли, — відповіла Карен і схрестила руки.
— Ну гаразд. Тоді скажіть мені яким чином ви зв'язані із сім'єю Делявілів?
Карен поперхнулась, Габріель почав відводити очі. І тоді Карен вирішила використати свою улюблену та перевірену тактику: Найкращий захист, напад. Що вона й почала робити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лаванда
RomanceРоуз - дівчина, яка вростала без батьків, тому що вони відмовились від неї з самого народження. Тільки-но вона побачила світ своїми очима її відправили у Дитячий будинок. Вона не мала можливості отримати теплу батьківську любов та підтримку. Потім...