Тепер Карен сидить в магазині. Одна з проблем — вирішена. Залишилось вирішити, що з Polars Stars та покращити свою успішність в школі.
Мені хотілось спочатку щось почати змінювати в своєму житті і для того мені потрібно бул оприділитися з своїми друзями та знайомими.
Після школи до мене зателефонували Лорі та Фабріціо. З мого життя вони ніби зникли на його довгий період. Пора їх повертати. Томуя виіршила запросити їх прогулятись по нічному Лондоні.
А також я вже не вважала Джаро в чомусь винним. Це було очікувано, що зі мною спілкуються для того, щоб потім понасміхатися на ді мною. Мене просто ображало, так би мовити, одне. Він же ж теж не рідний своїм батькам. Я розумію, він багатий, а я — ні. Але ж він міг розуміти як мені важко при чому його сестра знала.
Такі думки мене тривожили в останній час, їх я не могла зупинити, але й не хотіла це все прокручувати та накручувати саму себе.
Я прийшла додому до Джаро та Келли. Пора вирішити, що з нашою музичною групою. Біля хвіртки самий двір, був дзвіночок, на яких я нажала та чекала відповіді. Її не було хвилини і я вирішила повторно натиснути на дзвіночок. Нарешті я почула шурхіт на тій стороні двора і приготувалась. Поправила волосся та чекала поки відкриють.
Вийшла якась жінка. Одразу я подумала, що це їхня мама. Випрямила спину та чемно привітилась.
— Доброго дня, прислуга в цьому домі.
—" ЩО?!" — подумала я. Про прислугу я нещодавно дізналася і то з підручника по історії.
— Вам когось покликати або передати?
— Скажіть, а Джаро вдома є? — запитала її я.
Поки чекала її відповідь почала розглядати її зовнішній вигляд. На вигляд сувора жінка років п'ятдесяти, гарно причесана та залакована зачіска в вигляді маленької гульки ззаду, біла сорочка та чорна юбка на якій був ще прикріплений фартух.
— Так, його покликати чи ви хочете пройти до будинку?.
— З вашого дозволу, я пройду до будинку. — попросила я її.
— Так, звісно, проходьте за мною.
Мене впустили спочатку в двір. А потім у будинок. Весь будинок був у білих та золотистих відтінках. Також було багато різних рослин назв яких я не знаю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лаванда
RomanceРоуз - дівчина, яка вростала без батьків, тому що вони відмовились від неї з самого народження. Тільки-но вона побачила світ своїми очима її відправили у Дитячий будинок. Вона не мала можливості отримати теплу батьківську любов та підтримку. Потім...