Після повернення додому, я проводила багато часу, роздумуючи про нашу розмову з Келлою. Але пообіцявши їй подумати над її словами, я прокручувала в голові всю розмову.
З Джаро ми не зустрічалися майже два тижні. Мені було важко, але без репетицій я досягала кращих результатів. До ярмарки залишалось ще декілька тижнів, але я втратила бажання співати. Пісню ми й досі не вибрали.Я прокидаюсь. Зібравшись в школу, я вирішила ще забігти по дорозі до магазину. Мені було сьогодні потрібно ще замінити квіти в магазині.
Заскочивши в магазин, я помітила якусь камеру біля магазину, але я запізнювалась, тому вирішила розібратись з цим пізніше, після школи.
У школі до мене декілька разів намагався підходити Джаро, але я не хотіла його бачити.
Після останнього на сьогодні дзвінка, який продзвенів на уроці, всі порозбігалися. Я вийшла з класу остання, зібравши свій невеликий рюкзак, який коли Карен і я розбагатіли, вона мені купила. А коли ми знову повернулися до колишнього життя, вирішили не продавати рюкзак до школи.
Вийшовши зі школи нахмурилось небо, я вже боялась, що не встигну дійти додому, надворі вже явно похолоднішало і мені б не хотілось намокнути та захворіти. У мене зараз надто багато справ, а також грошей на ліки немає, і Карен зайнята чимось важливим.
Я поринула в свої думки, але через хвилину хтось поклав руку на моє плече. Насправді я дуже злякалась, тому що не очікувала. Оглянувшись я побачила Джаро.
— Привіт, — вимовив він та сумно посміхнувся.
— Привіт, ти без свого мопеда? — запитала я.
— У ремонті, — відповів він. — До речі, а що там з піснею?
— Ідей у мене немає.
— У мене є.
— Джаро, будь ласка, не зараз…
— О, точно! Чого я підійшов. У нас у школі один мажор влаштовує вечірку і тебе запрошено.
— А цей мажор випадково не ти?
— Ні, не я, — посміхнувся він.
— А хто ж?
— Я насправді не знаю ще. Це хтось новенький і він покликав всіх з восьмого по одинадцяті класи.
— Ого. Буде багато людей.
— Це означає, що ти будеш?
— Не знаю…
— Я маю одну причину по якій ти точно повинна там бути.
— І? Що це за причина?
— Ми там будемо виступати.
— Що?
— Ну точніше там будуть виступати Polar Stars.
— Як?— Ну я не буду тобі розкривати всі свої таємниці, але…
— Але для мене це не привід прийти, тому що я розмовляла з твоєю сестрою, Келлою.
— І чим же моя сестра Келла з тобою поділилась?
У мене знов у голові з'явилась сцена:
Тоді ми повільно йшли. Розмовляли про музику, але потім вона почала:
— Ти ж розумієш, що ми не можемо разом співати?
— Звісно, я це розумію. У нас нічого не вийде.
— Я рада, що ти це розумієш. Але це не основна причина. Я нічого проти тебе не маю, але Джаро. Це зараз в нього в очах можна прочитати те, що він готовий цим всім займатись, але завтра все може змінитись. Він просто тебе пожалів, повір він з першого дня коли ми зустрілись сказав, що б ніколи не спілкувався з такою як ти. Але коли ти вгадала про гітару…
— Я не вгадала… знала.
— Гаразд-гаразд… ти знала про гітару він вирішив розіграти комедію та погратись. І це припиниться коли йому стане сумно, або не цікаво.
У той момент я хотіла розревітись і піти, але тримала себе в руках.
Я помовчала хвилинку, а потім сказала:— Я знаю, що це все гра, тобі просто хочеться пригод, ти це сказав своїй сестрі.
— Так. З самого початку я так про тебе й думав, але дізнавшись про гітару я тобою зацікавився. Так, спочатку це й справді була просто розвага, але зараз все по-іншому.
— І ти так просто мені про це кажеш?
— Краще я скажу тобі хоч хараз правду, ніж буду доводити, що це неправда.
— Ти правий.
Ми йшли повільно. Але встигли дійти до мого дому.
— Ось твоє запрошувальне, там адреса. Подумай.
— Я подумаю, але не бачу тут дати, — я взяла у руки листівку та пройшлась по тексту.
— Сьогодні.
— Сьогодні вечірка?
— Так, о 19:00.
— Ну гаразд. Я пішла. Мало часу.
— А пісня?
— Самі вибирайте, а мені за годину надіслете, я вивчу.
— Гаразд. Тоді до зустрічі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лаванда
RomanceРоуз - дівчина, яка вростала без батьків, тому що вони відмовились від неї з самого народження. Тільки-но вона побачила світ своїми очима її відправили у Дитячий будинок. Вона не мала можливості отримати теплу батьківську любов та підтримку. Потім...