keyifli okumalar :)
(Hellooo,bu kurgumu şimdi düzenleyeceğim.Umarım beğenirsiniz,iyii okumalar bebişlerr!)
Düzenlendi;"15.08.23"
*SATIR İÇİ YORUM*
🦋🦋🦋
(Kumsal'dan)
"Tamam,cemil bey anladım." dedim bıkkınlıkla,çünkü bu cümle benim sabrımın son noktasıydı.
"Bak geliyorsun kumsal, bu görev bizim için önemli hem sen,hemde ben yüklü miktarda para alacağız." dediğinde hemen,
"Tamam,iyi günler." diyip,konuşmasına izin vermeden telefonu kapattım.
Telefonu yanıma attıp,kendimi sırt üstü yatağa attım.Yüzsüz herif!
"Alçak herif!" dedim sinirle.
Aç gözlü nolacak.150.000 için,beni ta sivas dağlarının arasındaki bölgeye gönderdi.Tamam para hoştur güzeldir ama kendimi neden tehlikeye atayım.
Belki orada kurt vardır,belki aslan vardır he! Birde sadece beş kişiden oluşan bi grupla o dağlara gidecektim.
Ne polis ne jandarma ne de afad vardı yanımızda,ölünce cesedimizi bulmak için yollarlar artık.
Sinirle soldum.
Neymiş osmanlıya ait taç varmış, bulunursa bize teklif edilen paranın üç katı verilecekmiş,adam sivas sokakları kadar parası,arabası evi var ama gözü hala doymuyor.
Ben dağlarda kazı çalışmalarına katılmam,dağlar hep korkutucu gelmiştir bana,ve eğer orayada gitmesem,ortak olduğum şirketle yine ve yine ayrılıcaktık.
bu ilk değil, defalarca ortaklığı bozulan şanssızın TEKİYİM,şansıma tüküreyim.
Zaten olduğum bi işte,işlerim adam akılı yürüse şaşırıcam.
Aslında,teklif edilen para fena değil onunla neler neler yapmazdım,bu işte sevdiğim şey,yüklü miktarda money money almam.
Bir hafta sonra,o kazı çalışmasının yapılıcağı yere gidicektim.
Yani,temmuzun ikisine denk geliyor.
Tavanla bir süre bakıştıktan sonra,canım sıkılığından uğraşmak için betülün odasına gidicektim.
Ayten hanımın evinde sıradan bir gün!!!!
Sinsice gülüp ayağı kalktım,betülün odası tam yanımda olduğundan balkonlarımız yakındı.
Halam hep azarlasada beni,ama balkondan balkona gitme alışkanlığımdan vazgeçmiyorum.
Betül öğretmen,ilkokul öğretmeni ve şuan eminim öğrencilerinin yazılı kâğıtlarını kontrol ediyordur.
üstümdeki crop ve şortu önemsemeden balkona çıktım,ve balkonun üzerine çıktım.
Düşersem,rahmetli balkona çıkmayı severdi olarak bilsinler!
Bi ayağımı betülün balkonuna attım diğerinde, kendi balkonumda sonra hemen diğerinde betülün balkonuna attığımda,onun BALKONUNA GİRİŞ yapmış oldum.
Kapısını hep açık bırakır çünkü yorulduğunda kendisini hemen balkona atar.
Acaba kaç defa balkon kelimesini kullandım.
Aklımdaki düşünceleri bi kenara attıp,içeriden sızan ışığa baktım.
Uyanıktı ve tam tahmin ettiğim gibi yazılıları kontrol ediyordu, bir elinde kırmızı kalemi,diğer elinde olan nescafesi.
Kahverengi saçlarıda dağılmıştı, yeşil gözlerinin altı morarmıştı,biran içim sızladı ama baskı baskıdır.
Yavaşça kapıyı açtım,ve sakince içeri girdim.
Öyle hafif adımlar attıyordum ki,adeta üzerinden uçuyordum.
Aramızda bi kaç adım kaldığında, "Baskı var!" diye bağırdığımda,her zaman olduğu gibi irkilerek çığlık attı. Şimdi de halam gelecek,
bir...
iki...
Bingo!, kapı açıldı telaşla ve içeri hanımların hanımı halam teşrif etti.
Önce bana sonra,bana sinirle bakan betüle baktı,birimize zarar gelmediğini anladığında rahatlamış gibi bir nefes verdi.
Evet şimdi başlıyoruz, Halam tam konuşacağı zaman"Kumsal ne zaman büyüceksin kızım!" dedim onun her zaman söylediği atasözü.
Gözlerini belerte belerte baktı sonra,
"Hii! Bide taklidimi yapıyor, terbiyesiz!" dediğinde kahka attım.sonra onun yanına gidip sıkıca sarıldım."Halaların birtanesi!" dedim ve sulu öpücükler yanağına bıraktığımda,kahka attı.
Betüle döndüğümde ,onunda bana baktığını gördüm,"Gelsene sende cimcime!" dedim gülerek,sanki bunu bekliyormuş gibi hemen yanımıza gelip bize sarıldı.
"Unutmuyorum bu günleri,intikam soğuk alınır kumsal'cım" diyen betülle daha da güldük.İşte böyle minak bi aileyiz,üç kişiyiz ama çok mutluyuz daha ne olsun ki...
🦋🦋🦋
SON.
Evettt birinci bölümde hayırlı uğurlu olsun, belki kısa oldu ama bence böylesi daha iyidir.(oy)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OSMANLI'NIN KAYIP TACI(BİTTİ)
Ficción histórica#Osmanlıya ait bir kurgu! Arkeolog olan kumsal demirkan,görev aldığı bir kazı çalışmasında, siyah ve kırmızı renklerinden oluşan bir taç bulmasıyla kendisini osmanlı döneminde bulur... Sadrazam olan tuğrulla tanışır,peki kumsal başına geleceklerd...