|06|

907 200 77
                                    

අන්තිම මොහොතෙත් කොලේ උඩ ලියමින් හිටපු වාක්‍ය ඉවර කරලා තීන්ත පෑන මේසේ උඩින් තිබ්බ ජන්කුක් කොල ටික එකතු කරගෙන යන ප්‍රොෆෙස්ර් දිහා බලන් හිටියේ හිතේ ඇදුනු පොඩි සතුටත් එක්ක...

තමන්ගේ අන්තිම විභාගේ හොදට කරගන්න පුලුවන් උන එක ගැන සතුටක් එක්ක තමන්ගේ බෑග් එක අතට අරන් කොල පෑන් ටික ඔබා ගන්න ගමන් ජන්කුක් එලියට ඇවිදගෙන ආවේ හොද හුස්මක් ගන්න ගමන්...

හුලන් එන පැත්තට මූන අල්ලන ගමන් ඇවිදගෙන ආපු ජන්කුක් විද්‍යාලේ ඉස්සරහා තිබුනු තනකොල වැවුන පෙදෙසට ඇවිදගෙන ගියා...ලස්සනට කහ පාට මල් පිරුනු ගහක් යට තිබුනු ගල් බංකුව උඩින් වාඩි උන ජන්කුක් ගහට ඔලුව හේත්තු කරගන්න ගමන් ඇස් දෙක පියාගත්තා... පහුගිය දවස් ටිකේම නිදි මරන් වැඩ කරපු හින්දා ජන්කුක්ගේ ඇස් යට කලු වෙලා වගේම ඇගත් කෙට්ටු වෙලා තිබුනා... ටේහ්‍යොන්ගේ ගෙදර හිටපු එකේ ප්‍රතිපලයක් විදියට ජන්කුක් ටිකක් පෘෂ්ටිමත් වෙලා හිටියා....

අවට විභාගේ ඉවර උන සතුට සමරන එක එක කට්ටියගේ හිනා සද්ද අතරේ තනියම හිටපු එකම කෙනා උනේ ජන්කුක් විතරයි... එයාට සතුට සමරන්න යාලුවෙක්වත් විභාගේ සතුට සමරන්න ඒක ඉවර වෙනකොට පිලිගන්න කෙනෙක්වත් ජන්කුක්ට හිටියේ නෑ.. පහුගිය ගෙවුනු තමන්ගේ ජීවිත කාලෙම වගේ ඒ දේවල් ජන්කුක් බලාපොරොත්තු උනෙත් නෑ..

දෙමාපියෝ ඇවිත් තමන්ගේ ලමයි එක්ක මල් පොකුරු අරගෙන සතුටින් දවල් කෑමකට ඇවිදගෙන යනකොට , ජන්කුක් තමන්ගේ පරණ බෑග් එකත් තුරුල් කරගෙන බංකුවක් උඩ වාඩි වෙලා හිටියා....

පහුගිය කාලේ ජන්කුක්ට විභාගේ හින්දා ටේහ්‍යොන්ග් ඒ වැඩ වලට ජන්කුක්ව ගාව ගත්තේ නෑ.. ඒත් ජන්කුක් පුලුවන් වෙලාවට ගිහින් උදව් කරත් ටේහ්‍යොන්ග් විභාගේ ඉවරකරගන්න කියලා කියලා තිබුනා.... ටේහ්‍යොන්ග් මොනා උනත් ජන්කුක්ගේ ඉගන ගැනීමට තමයි සහයෝගය දක්වන්නේ කියලා ජන්කුක්ට තේරුනේ ටේහ්‍යොන්ගේ වැඩ වලිනුයි...

මේ වෙනකොට එක පාරටම ටේහ්‍යොන්ග් එක්ක එක එක තැන් වල තොරතුරු හොයන්න, කලන්තේ හැදෙන තරම් බය වෙන චොප්ප උනු මිනී පරීක්ෂා කරන්න, ඉවක් බවක් නැති වාර්තා ගොඩක් හදන්න, අපරාධ ගොනු කරන්න, ටේහ්‍යොන්ග්ව හොයන් කාර්‍යාලෙට එන මිනිස්සු එක්ක කතා කරන්න.. ඒ වගේ වැඩ වලට ජන්කුක් හොදටම පුරුදු වෙලා හිටියේ.... හරිම භයානක පෙනුමක් තිබ්බත් ජන්කුක් මේ ගෙවුනු මාස ගානට එයාගේ වැඩ හරියටම ඉටු කරපු නිසා ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක් එක්ක හොදින් කතා කරා.... ජන්කුක්ටත් ටේහ්‍යොන්ගේ එක හොද වචනයක් මහා වටින දෙයක් උනා... සමහර මෝඩ වැඩ කරලා ටේහ්‍යොන්ගෙන් කන පිරෙන්න බැනුම් අහපු අවස්තාත් නැතුවම නෙවෙයි...

• 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐃𝐀𝐘... •ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now