|18|

885 181 67
                                    

ජන්කුක් බලන් හිටියේ තමන්ගේ එපා පැත්තෙන් වැතිරිලා නිදන් හිටපු ටේහ්‍යොන්ග් දිහා... පිය උනු ඇස් වලට එලිය වැටෙනකොට ඇස් හීනි කරවන ගමන් ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක්ගේ පැත්තට හැරුනාම ජන්කුක් තමන්ගේ ඇස් වහා ගත්තා...

"ගුඩ් මෝනින් ජෝන්...."

ටේහ්‍යොන්ග් කීවම ජන්කුක් තමන්ගේ ඇස් තද කරන ගමන් ඇස් ඇරියා....

"ගුඩ් මෝනින් මිස්ටර් කිම්...."

ටේහ්‍යොන්ග් එක දිගට ජන්කුක්ගේ මූන දිහා බලන් ඉන්නකොට ඇති උනු අපහසුතාවයෙන් ජන්කුක් මූන රතු කරගත්තා....

"ලස්සනයි...."

ජන්කුක්ගේ පිම්බිච්ච කම්මුලක් මත මහපට ඇගිල්ල ගාවන ගමන් ටේහ්‍යොන්ග් කීවම ජන්කුක් ලැජ්ජාවෙන් මූන අකුලගත්තා...

"උදේට මෙහෙ ගොඩාක් ලස්සනයි , සද්ද නෑ, කිසිම දෙයක් නෑ...."

ජන්කුක් ඇදේ ඉදන්ම ඇදත් එක්ක බිත්තිය එහා පැත්තෙන් තියන රවුම් වීදුරු කවුලුවෙන් එබෙන ගමන් ඇහුවම් ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක්ව පිටිපස්සෙන් බදාගත්තා....

"ජෝන් කැමතිද මෙහෙට..."

පිටිපස්සෙන් ජන්කුක්ගේ කනට ලං වෙලා ටේහ්‍යොන්ග් මිමිනුවාම ජන්කුක් ඔලුව වනන ගමන් පිටිපස්සට වෙමින් ටේහ්‍යොන්ග්ග් අත් උඩින් ඔලුව තියාගත්තා.... ලා රතු පාටින් හැඩ වෙච්ච ටේහ්‍යොන්ගේ හීනි ඇස් දිහා බැලුව ජන්කුක් ටේහ්‍යොන්ගේ පපුවෙන් නිකට තියන ගමන් තවත් ලං උනා...

"ඇයි එහෙම බලන්නේ...."

"කොහොමද...."

ටේහ්‍යොන්ග් ඇහුවම ජන්කුක් තමන්ගේ ඇගිල්ලක් ටේහ්‍යොන්ගේ මූන පුරා අරන් ගියා...ගිහින් ටේහ්‍යොන්ගේ ඇස් ගාව නතර කරන් ආයෙත් ටේහ්‍යොන්ගේ ඇස් දිහා බැලුවා...

"මෙහෙම..."

"ජෝන් ගොඩාක් ලස්සනයි, හැමදේම ලස්සනයි, හැමදේම සම්පූර්ණයි...."

ජන්කුක්ගේ හීනී ඉන වටා තිබ්බ අත තවත් තද කරන ගමන් ටේහ්‍යොන්ග් කීවම ජන්කුක් ඇති උනු ලැජ්ජාශීලී සතුටට ඇස් වහගත්තා... ඒක කඩවසම් වෙන්න ඕන උනත් ටේහ්‍යොන්ගේ තොල් අතරින් එයා වෙනුවෙන් පිට වෙන හැම වචනයකටම ජන්කුක් වැඩි වැඩියෙන් ආස කරා....

• 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐃𝐀𝐘... •ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now