|10|

825 195 24
                                    

"අන්කල්..."

ජන්කුක් කතා කරේ නාන කාමරයෙන් විලියම් ගෙනාව තමන්ගේ ඇදුම් මාරු කරගෙන එලියට ඇවිත් ඉදගන්න ගමනුයි... ටේහ්‍යොන්ග්ට නින්ද ගිහින් තිබ්බා වගේම දෙවෙනි දවස අවසාන වෙනකොටත් විලියම් ඇරෙන්න වෙන කිසිස්ම කෙනෙක් ටේහ්‍යොන්ග්ව බලන්න ඇවිත් තිබ්බේ නෑ..

"මිස්ටර් කිම්ගේ පවුලේ කවුරුත් නැද්ද..? ම්ම් මන් කීවේ ,"

"ඒක දිග කතාවක් පුතා, දැන් ඒවා වැඩක් නෑ...."

විලියම් කීවම ජන්කුක්ට ඒ දේවල් ගැන බල කරලා අහන්න පුලුවන් කමක් තිබ්බේ නෑ...

"එතකොට අන්කල්, පු...පුන්චි ජෝන් කියන්නේ...."

ජන්කුක් ඒක ඇහුවම විලියම්ගේ මූන කලබල උනත් ආයෙත් සන්සුන් උනේ, ටේහ්‍යොන්ග් ටිකෙන් ටික නැගිට්ටම....

විලියම් ඉක්මනට ගිහින් ටේහ්‍යොන්ග්ට ඉස්සෙන්න උදව් කරා....

"දැන් කොහොමද මහත්තයා...."

"දැන් හොදයි, මට හවසට යන්න ඕන....වැඩ තියනවා..."

ටේහ්‍යොන්ග් කීවම විලියම් ඔලුව හරවලා බැලුවේ ජන්කුක් දිහා.. ජන්කුක් අත් දෙක බැදන් අහක බලන් හිටියේ ටේහ්‍යොන්ග්ට කොච්චර කීවත් වැඩක් නැති හින්දා....

.





.



.



.



.

"මිස්ටර් කිම්, මන් ඇතුලට එන්නද...."

ජන්කුක් ටේහ්‍යොන්ගේ දොර ගාවට වෙලා කතා කරාම ඇතුලෙන් මිමිනිල්ලක් ඇහුනා... ටේහ්‍යොන්ග් ගෙදර ඇවිත් දැන් දවස් දෙකක් විතර උනා.. ජන්කුක් ඒත් ටේහ්‍යොන්ගේ පස්සෙන් වැටිලා ටේහ්‍යොන්ගේ තුවාලේ පරිස්සම් කරන එක ටේහ්‍යොන්ග්ට වදයකුත් උනා....

අතේ වෙලුම් පටි බෙහෙත් ගොඩාක් පුරවන් ඇතුලට එන ජන්කුක් දිහා බලලා මේසේ ගාව හිටන් හිටපු ටේහ්‍යොන්ග් ලොකු හුස්මක් පාතට දාලා ඇදෙන් ඉදගත්තා.. ඇද එහා පැත්තේ තිබුනු පොඩි මේසේ උඩින් ඒ බඩු ටික තියලා ආයෙත් වේගෙන් කාමරෙන් එලියට ගිය ජන්කුක් දිහා ටේහ්‍යොන්ග් බලන් හිටියේ කලකිරීමෙන්.. ටික්කින් ලොකු වතුර භාජනේකුත් අරන් ඇතුලට ආපු ජන්කුක් මේසේ උඩින් තිබ්බ ජන්කුක් ටේහ්‍යොන්ග් දිහා බලලා හිනා උනා....

• 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐃𝐀𝐘... •ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now