|30|

738 171 55
                                    

"මට තාමත් මේ මුකුත් විශ්වාස කරන්න බෑ මහත්තයා..."

විලියම් නම්ජූන් දිහා බැලුවම නම්ජූන්ගේ මූනේ බැරෑරුම් පෙනුමක් ආව... ටේහ්‍යොන්ගේ පරීක්ෂන හැමකෙනෙක් ගැනම දැනන් හිටපු කෙනෙක් තමයි ලෝයර් නම්ජූන්...

"මටත් හිතාගන්න බැරි ටේහ්‍යොන්ග් හැමදෙයක්ම පිලිවලට කරන් ඇවිත් මේ තැනදි මෙහෙම මේක ඉවර කරේ ඇයි කියලා.. පහුගිය ටිකේ ටේහ්‍යොන්ග්ට පුදුම කලබලයක් තිබ්බේ..."

නම්ජූන් කියනකොට විලියම් තමන්ගේ අතේ තිබුනු ටී කප් එක නම්ජූන්ට දුන්නා...

"මේ හැමදේම අපේ ලොකු නෝනා ගෙනාපු යෝජනව හින්දා... කීප වතාවක් ඒ තරුණ නෝනා මෙහෙත් ආවා මිසිස් ජෝන් එක්ක... ඒත් මම නම් අපේ මහත්තයාගේ කැමැත්තක් දැක්කේ නෑ..."

නම්ජූන් හුස්මක් පාතට දාන ගමන් ඔලුව හෙලෙව්වා...

"ටේහ්‍යොන්ග් ලොකු ස්ට්‍රෙස් එක්ක හිටියා වගෙයි පෙනුනේ... කොහොමත් එයාට පවුල සම්බන්ද හැමදෙයක්ම ලොකු පීඩනයක්..."

"අපේ පුන්චී ජෝන්ව මරපු උන් ටික අල්ලගත්තද මහත්තයා..."

විලියම් තමන්ගේ ඇස් දෙක පිහින ගමන් ඇහුවම නම්ජූන් ඔලුව වනලා හිනා උනා...

"ඔව්... උන් එකෙක්ට තමයි ටේහ්‍යොන්ග් වෙඩි තිබ්බේ.... හරියටම පුන්චි ජෝන්ව මරපු එකාට.. උට එක පාරකුත් ටේහ්‍යොන්ග් වෙඩි තිබ්බා, ඒත් ඌ පැනගත්තා.. අන්තිමට තෝමස්ගේ පැත්තේ තමයි ඌ හැන්ගුනේ .. ඒකයි උගේ විස්තර මුකුත්ම අපිට හොයාගන්න බැරි උනේ... මට පුලුවන් නම් ඔය තෝමස් කාරයව තමයි මුලින්ම ඇතුලට දාන්නේ...."

නම්ජූන් කේන්තියෙන් කියලා නැගිටිනකොට විලියම් දුකින් නමුත් සතුටින් හිනා උනා... ටේහ්‍යොන්ග් දිවා රෑ නොබලා වැඩ කරපු විදියට අද මේ දේ තියෙන්න ඕන උනත් ටේහ්‍යොන්ග් අද හිටපු තත්වේ ඒ තරම් හොද උනේ නෑ..

"දැන් කොහෙටද මහත්තයා යන්නේ..."

විලියම් නම්ජූන් පස්සෙන් දොර ගාවට එන ගමන් ඇහුවා...

"මන් ටේහ්‍යොන්ගේ කාර්‍යාලයට යනව... ඒක නෙවෙයි විලියම් මෙහෙ ඉන්න ඩොක්ටර්.. "

• 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐃𝐀𝐘... •ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now