|07|

1K 199 110
                                    

"සර්..."

රෑ වෙලා ටේහ්‍යොන්ගේ මන්දිරේ ඉස්සරහට ආපු මනුස්සයෙක් ලී පෙට්ටියක් ටේහ්‍යොන්ග්ට දීලා තමන්ගේ ගානත් අරන් එතනින් පිට වෙලා ගියා...

හිතුවා වගේම ටේහ්‍යොන්ගේ අශ්වයා ටේහ්‍යොන්ගේ විශ්වාසේ රැකලා තිබුනා...

.



.


.


.
උදේ ඇදෙන් නැගිටලා මූන අතපය සෝදන් එලියට ආපු ජන්කුක් කොරිඩෝවෙන් එලියට ඇවිත් නිදන ඇදුම පිටින්ම කුස්සියට ගියා... ජන්කුක් පුරුද්දක් විදියට උදේ එලියට ගියේ නැත්නම් කුස්සියට ඇවිත් විලියම්ට කෑම හදන්න උදව් කරා... ඒ උනාට අද විලියම් කෑම හදලා ඉවර වෙන්නත් ලගයි...

"ඔහ්, අද අන්කල් කලින් කෑම හැදුවද...."

"මම කලින් නෙවෙයි ජෝන් තමයි අද නැගිටින්න පරක්කු..."

ජන්කුක්ගේ අතට කිරි වීදුරුවක් දෙන ගමන් විලියම් හිනා වෙලා කීවම ජන්කුක් එතන පුටුව උඩින් ඉදගත්තා...

"මන් අද ගොඩාක් නිදන්ද..."

ඇහැකුත් කහන ගමන් ජන්කුක් ඇහුවම ඒක හුරතල් විදියට පෙනුනා...

"ඒකට කමක් නෑ පහුගිය දවස් වල නිදියෑවේ නෑනේ... දැන් ඕක බීලා ගිහින් ලෑස්ති වෙන්න, "

විලියම් කීවම ජන්කුක් කිරි එකත් අරන් කකුල් ඇද ඇද එයාගේ කාමරේ පැත්තට ගියා...

ඊට පස්සේ ජන්කුක් ලෑස්ති වෙලා ආයෙත් ඉස්සරහට එනකොට ටේහ්‍යොන්ග් සම්පූර්නයෙන්ම ලෑස්ති වෙලා කෑම මේසෙට වාඩි වෙලා තිබුනා... අද ටේහ්‍යොන්ග් එයාගේ කලු පාටින් මිදිලා දුබුරු පාටට හුරු සුදු පාට ඇදුමකින් සැරසිලා තිබුනා...

උදේ කිරි බීලා එච්චර බඩගින්නක් තිබ්බේ නැති හින්දා සුප් එක විතරක් බීව ජන්කුක් විලියම්ට භාජන අස් කරන්නත් උදව් කරලා එලියට ආවේ විලියම් ලෑස්ති කරලා දුන්නු බෑග් එකත් අතට අරන්...

"නගින්න...."

"අපි ගිහින් එන්නම් අන්කල්...."

ටේහ්‍යොන්ග් සිගරට් එක බිම දාලා පගන ගමන් ජන්කුක් එලියට එනකොට එයාගේ වාහනේට නගිනකොට ඉස්සරහට ආපු විලියම්ට යන්නම් කියලා ජන්කුකුත් දුවන් ඇවිත් එහා පැත්තෙන් නැග්ගේ විලියම් හිනා වෙවී බලන් ඉන්නකොට....

• 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐃𝐀𝐘... •ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now