|17|

899 192 45
                                    

"බෑ.. ඒකේ යන්න බෑ..."

"මොකක්ද අනේ..."

කලුවර පරිසරයේ හොද ආලෝකමත් උනු පරිසරයක තිබුනු සැණකෙලි භූමියේ මැද ටේහ්‍යොන්ග් ජන්කුක් එක්ක හිටියා... ජන්කුක් ටේහ්‍යොන්ගේ අතින් අදින ගමන් හිටියා වගේම ටේහ්‍යොන්ග් මොහොතකට හෙලවෙන් නැතුව හිටියා....

"ඒක පොඩි ලමයි යන එකක්... මම කොහොමද යන්නේ..ජෝන්ට ඕනනම් යන්න මම මෙතන ඉන්නම්...."

ටේහ්‍යොන්ග් අන්තිමට කීවම ජන්කුක් මූනත් බෙරි කරන් ඔලුව වැනුවේ ටේහ්‍යොන්ග්ව කැමති කරගන්න බැරි හින්දා....

මොහොතකින් ලී වලින් හදලා වර්ණ ගන්වපු ශක්තිමත් අශ්වයෙගේ පිට උඩ නැගලා ජන්කුක් කැරකෙනකොට ටේහ්‍යොන්ග් එතන ඉස්සරහින් තිබුනු ලී බංකුව උඩින් වාඩි වෙලා හිටියා... ටේහ්‍යොන්ගේ උකුල උඩ අත් වල පිරිලා එක එක බඩු තිබුනා...

පුළුන් පුරවපු සතෙක් හැඩේට හදපු කොට්ටයක්, හැඩතල කපපු පාට කොල වලින් හදපු සැරසිලි, දුඹුරු පාට කඩදාසි කවර ගොඩක දාපු පැණි රස ලොලීස්, කෑම, ඒ හැමදෙයක්ම ජන්කුක්ගේ, දැන් ජන්කුක් ටේහ්‍යොන්ග් එක්ක එක එක දේවල් බලලා අන්තිමට ජන්කුක්ට ඕන උනා පොඩි ලමයි පදින වටේට ලී අශ්වයෝ හයි කරපු කැරකෙන එකක් පදින්න...

රවුම් සුදු පාට හිස් වැස්මකට සුදු පාට දිග කබායක් ඇදලා අශ්වයෙක් මත ඉදන් ඉන්න ජන්කුක්ව එතන කාටවත් ගැටලුවක් නොවෙන තරම් පොඩියට පෙනුනා.... ටේහ්‍යොන්ග්ව පහු වෙන හැම සැරේම අත දික් කරලා ජන්කුක් අත වනනකොට ටේහ්‍යොන්ග් තමන්ගේ මූනේ නොමැකුනු හිනාවෙන් ජන්කුක් දිහා බලන් හිටියේ සතුටෙන්..

"ඒක ගොඩාක් විනෝදයිනේ මිස්ටර් කිම්...."

ඒකෙන් බැහැලා දුවන් ඇවිත් ටේහ්‍යොන්ග් ගාවින් ඉදගන්න ගමන් ජන්කුක් කීවාම ටේහ්‍යොන් හිනා උනා...

"සර්කස් එක පටන් ගන්නවා අපි යමු...."

"යමූඌ..."

ටේහ්‍යොන්ග් කීවම ජන්කුක් කෑ ගහන ගමන් එතනින් නැගිට්ටා... සර්කස් එක තියන කූඩාරමට ජන්කුක් උඩ පැන පැන වගේ යනකොට ටේහ්‍යොන්ග් අතේ තිබුනු ඔක්කොමත් උස්සගෙන ඇවිදගෙන ගියා...

• 𝐒𝐎𝐌𝐄𝐃𝐀𝐘... •ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉWhere stories live. Discover now