Minik bir uyarı: Arkadaşlar Aria üç yıl öncesine döndüğü için henüz prenses unvanını almadı. Zaten kendisi 17 yaşında. Geçmişe dönmeden önce prenses unvanına sahipti. Keyifli okumalar.Kahvaltıda elde ettiğim zafer sonrasında babam tarafından çalışma odasına çağrılmıştım. Orada babamın adamlarına planımı açıklamıştım.
O günden bu yana iki ay geçmişti.Bu iki aylık dönemde aile üyelerinin hiçbiriyle kahvaltı ve akşam yemeği dışında karşılaşmamıştım. Plan ise başarıyla sonuçlanmıştı. Salgının yayılması durdurulmuştu.
____
Odamda sakince çayımı yudumlarken kapının aniden açılmasıyla yerimden sıçrıyorum.
"Burası ahır değil Leon abi. Düzgünce kapıyı çalabilirdiniz."
"O nişanı ne yapıp edip bozacaksın anladın mı beni?"
"Oh, yoksa benim yerime siz mi veliaht prensle evleneceksiniz?"
"Sana ne oldu bilmiyorum ama eğer bu tutumunu devam ettirirsen sonuç hiç iç açıcı olmayacak."
"Nişanı iptal ettirmeyeceğim ve veliaht prensle evleneceğim. Ayrıca şuan çok büyük saygısızlık yapıyorsunuz. Bir leydinin odasına izinsiz girmekte ne demek? Hemen çıkın bu odadan!"
"Tekrar konuşacağız."
"Çıkın dedim!"
Leon odadan çıkarken sinirle kendimi geri koltuğa atıyorum. Acilen kapımın başına muhafız dikmeliyim.
Nadiren odama gelen Leon aceleyle geldiğine göre çok sevdiği kardeşi Elena iki ay geçmesine rağmen hâlâ ağlıyor olmalı.
Tanrım, bu insanlar beni delirtiyor.
________
Cindy dışında hizmetçimin olmaması ve şövalyemin bulunmaması beni zora sokuyor.
Piyano odasına doğru giden koridorda yürürken çalışanların arkamdan güldüklerini hissediyorum. Çünkü herkes bilir ki, bir leydi asla yanında hizmetçisi olmadan dışarı çıkmaz.
Yayılan gülüşmeler sinirimi bozarken bu kadar komik olanın ne olduğunu da anlamıyor değilim. Alttarafı hizmetçim olmadan çıktım, ne var bunda bu kadar gülecek?
Her neyse, nihayet piyano odasının önüne geldiğimde kapıyı açıyorum ve sessizce giriyorum.
Şimdilik kimse piyano çalabildiğimi bilmemeli.
Piyano çalmayı geçmiş hayatımda bilmediğim için Elena'nın reşit olduktan sonra düzenlediği ilk baloda aşağılanmıştım. Bunun üzerine iki yıl boyunca aralıksız her gün piyano çalmayı öğrenmiştim.
Neyse ki yeteneklerim geçmişe dönmekle birlikte kaybolmamış.
Uzun süre yaptığım piyano çalışması sonrasında yorgun bir şekilde odadan çıkıyorum. Bu vakitlerde hizmetçilerin birçoğu yemek odasının hazırlığıyla ilgilenir. Fakat bugün ayrı bir telaş var. Çünkü veliaht prens akşam yemeğine katılacak.
Zavallı Elena benim odamdan çıkmayacağımı düşünüyor. Veliaht prensin karşısına eski bir kıyafetle çıkamayacağımı, çıksam bile rezil olacağımı bildiği için eminim ki gülmekten ağrıyan karnını tutuyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...