3. Kişi anlatım
Gergin ve sessiz geçen yemeğin ardından herkes odasına çekilmişti.
Elena sinirle odasında ileri geri yürüyor, etrafındaki çalışanlara emir yağdırıyordu.
Yanına ürkek bir hizmetçi yaklaştı.
"Düşes kapıda içeri girmeyi bekliyor leydim."
"Ne bekliyorsun? İçeri al onu!"
Hizmetçi kız, efendisinin sözleri üzerine muhafızlara haber verdi ve Düşes, içeri girer girmez Elena'nın yüzüne tokat attı.
"Hemen çıkın dışarı!" diyerek odadaki herkesi kovdu.
Elena tokatın etkisiyle sarsılarak koltuğa oturdu.
Düşes kollarını göğsünde kavuşturarak Elena'nın etrafında yürümeye başladı.
"Büyülerinin etkisi neden bu kadar azalış gösterdi?"
"Anne, son zamanlarda çok fazla kara büyü yapıyorum. Sadece biraz dinlenmek istemiştim. Babam tarafından ceza alacak kadar etkisinin azaldığını tahmin etmemiştim."
"Sana dinlenmen gerektiğini kim söyledi?!"
"Kimse."
Düşes, yürümeyi kesti ve Elena'ya doğru eğildi. Bir tokat daha atacak iken Elena Düşes'in havada kalan elini yakaladı.
" Karşında kara büyücü olduğunu unuttun sanırım anneciğim."
"Anneni tehdit mi ediyorsun?"
" Nasıl anlamak istiyorsan."
" Sen, sen bir canavarsın!"
"Bunu zaten biliyorum anne. Öylece istediğin gibi bana tokat atacağını mı sandın?"
Düşes dehşete düşmüş yüzünü cama çevirdi.
" Bu sefer o kadar güçlü bir büyü yapacağım ki, babam ceza verdiğine pişman olacak ve ayaklarıma kapanacak." dedi Elena.
"Babandan önce gayrimeşru kızın işini bitirmelisin. Bugün İmparatorluk Sarayı'ndaki kahyanın düğün davetiyesi basımı için birkaç matbaa ile görüştüğünü duydum."
" Anne, davetiyenin basılıp basılmaması umrumda değil. 2. Prens hariç tüm imparatorluk ailesi ile aram çok iyi. Benim ideal Veliaht Prenses adayı olduğumu düşünen oldukça fazla insan var. Onlara bunu göz önünde bulundurmaları gerektiğini söyledim."
"İmparatoriçe ile aranı nasıl iyi yaptın? O, bizden nefret eder."
"Ona Noah'ın İmparator'un oğlu olmadığını söyledim. İlk başta inkar etmeyi seçti fakat birkaç tehdit cümlesinden sonra gerçeği itiraf etti."
Düşes bu cümleden sonra gözlerini tekrardan Elena'ya dikti.
" 2. Prens ile aranı nasıl iyi yapacaksın?"
"En büyük bilgi loncasının efendisi olduğunu öğrendim. Oraya gideceğim."
"Bunu nasıl öğrendin?! Beni şaşırtıyorsun."
"Ah, anneciğim. Son zamanlarda kara büyücü olduğumu sıklıkla unutuyorsun."
"Seninle gurur duyuyorum."
Düşes, kızına bakarken aklına takılan soruyu sordu.
" Veliaht ile aranız nasıl? En son gayrimeşru kıza ilgi duymaya başladığını söylemiştin."
"Aramız son zamanlarda oldukça iyi. Eğer gayrimeşru kız ile arasına mesafe koymazsa babasının İmparator olmadığını ve kara büyü çalışmalarıma yardım ettiğini herkese duyuracağımı söyledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...