"Leydim... Yüzüğünüz parlıyor."
Elimle yüzüğümü kapatıp kızları odamdan çıkarıyorum.
Fazla dikkat çekmeyecek bir elbise seçip Cecilia'nın odamda unuttuğu pelerinini giyiyorum.
Bilgi loncasına gitmek için saat çok geç ama bu benim umrumda değil. Daha fazla bekleyemem.
Zaten ulaşım sorunum yok.
Yüzüğe dokunduğum anda bilgi loncasına ışınlanabilirim.Bazen acılarla dolu geçmiş hayatım gerçekten işe yarıyor. Geçmiş hayatım sayesinde bu bilgiye sahibim.
Yüzümü pelerinimin kapüşonuyla kapatıp yüzüğe dokunuyorum.
On saniye süren baş dönmesi sonrasında kendimi 2. Prens Lucas'ın loncadaki odasında buluyorum.
Masasının başında belgelerle ilgilenen Lucas, beni görünce şaşırıyor.
"Leydim, beni korkuttunuz. Ayrıca beklenenden çok daha erken geldiniz. Genellikle müşterilerim yüzükleri parladıktan en az iki gün sonra gelirler."
Rezil hissetmeme içimden lanet ederek hâlâ görünüşü büyüyle gizli olan Lucas'a bakıyorum.
"Gün içinde gelemeyecek kadar meşgul oluyorum. "
Başını anlar gibi sallayan Lucas şüpheyle gözlerini gözlerime dikiyor.
"Işınlanma büyüsünü nereden öğrendiniz?"
Buna verecek bir cevabım yok. Şimdi ne yapmalıyım?
"Siz hep böyle sorgulayacak mısınız? Üstüne para harcadığım bilgiyi söyleyin lütfen."
"Hemen leydim."
Lucas'ın masasının karşısındaki koltuğa oturuyorum.
"Lambert Dukalığının kara büyü geçmişini öğrenmek istiyordunuz, değil mi?"
Bıkkınlıkla evet diyorum.
" Dukalığının kuruluş tarihi 1000 yıl önceye kadar dayanıyor. Atalarınızdan bazılarının şeytanla antlaşma imzaladığına dair birtakım belgeler bulduk."
"Belgeleri bana verecek misiniz?"
"Oh, yanınızda kese varsa tabiiki."
Ülke onun ailesine ait olmasına rağmen nasıl bu kadar paragöz olabiliyor?!
"Şuan yanımda yok. Daha sonra versem olur mu?"
"Daha sonra vereceğinizin garantisi var mı?"
"Hayatım üstüne yemin ederim ki vereceğim. Oldu mu?"
"Oldu."
Bu yemin aslında çok tehlikeli. Ettiğiniz yemine uymadığınız takdirde ölebilirsiniz bile.
"Kaldığınız yerden devam edin o zaman."
"Yani Dukalığın soyu kara büyü üzerine devam ediyor. Son üç nesilde kara büyü izlerine rastlanmamış. Lakin bu olmadığı anlamına da gelmiyor. Dukalığın iki genç leydisi vardı değil mi?"
"Evet..." diyorum gözlerimi yere çevirerek.
" Genellikle her nesilde sadece bir kişinin kara büyü yapabildiği söyleniyor."
Lucas derin bir nefes alıp devam ediyor.
" Kara büyü yapanların hepsi kadın."
"O zaman iki leydiden biri kara büyü yapabiliyor?"
"Evet, öyle."
Nefesim titrerken Lucasa dönüyorum.
"Peki kara büyü yapamayan leydi normal büyü yapabilir mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...