"Nancy, sen saraya geri dönebilirsin. Yalnız kalmak istiyorum. "
"Ama leydim, sizi yalnız bırakamam."
"Lütfen. "
"Peki leydim lakin çabuk dönmelisiniz."
"Tamamdır."
Nancy gözden kaybolurken gökyüzünü seyretmeye başlıyorum.
Geçmiş hayatımda da Noah, Elena'yı ziyaret etmeye gelmişti. Tabiiki karşılarına çıkmamıştım. Sahi, bu hayatımda onların karşılarına çıkmam neyi değiştirdi ki? Hiçbir şeyi. Noah yine Elena'ya aşık oluyor.
Karanlığa gömülmek üzere olan gökyüzünü seyretmek bile beni rahatlatmaya yetmiyor.
Derken bir ses kulağımda yankılanıyor.
"Leydi Aria!"
Bana seslenen bu kişi, veliaht prens.
"İmparatorluğun veliahtını tüm kalbimle tekrar selamlıyorum."
"Resmiyete gerek yok, aramızdaki yanlış anlaşılmayı çözmeye geldim."
"Yanlış anlaşılma derken neyi kast ettiğinizi anlamadım?"
"Leydi Elena ile olan bahçe yürüyüşümüzden bahsediyorum."
"Ah, anladım. Tabiiki majesteleri nişanlısının kız kardeşiyle baş başa gezintiye çıkabilir, bu benim için hiç sorun olmaz."
"Leydi Elena'nın kendisi çıkmak istediğini belirtti. "
"Majesteleri, haddimi aşmak gibi olmasın fakat nişanlınız olan benim bile sizin geldiğinizden haberim yokken, nasıl oluyor da kız kardeşim Elena'nın haberi oluyor? Bunu hiç sorgulamadınız mı?"
"Ama Leydi Elena geldiğimden haberinizin olduğunu söylemişti."
" Haberim yoktu majesteleri. Tesadüfen gördüm. Kız kardeşim Elena size yalan söylemiş."
"Leydi Elena'nın bana yalan söylediğini düşünmüyorum, acaba o geleceğimi söylediğinde duymamış olabilir misiniz?"
Bu adam şaka mı Tanrım?!
"Kız kardeşim Elena ile uzun süredir muhabbetimiz yok majesteleri. Sürekli onunla birlikte olduğunuz için bunu bilmeniz gerekirdi."
"Öhm her neyse, konuyu uzatmaya lüzum yok. İsterseniz sizinle kısa bir yürüyüş gerçekleştirebiliriz."
Sürekli buluştuğunu reddetmiyor bile!
"Kabul etmemek ne haddime, lakin bugün kendimi oldukça kötü hissediyorum. Sizin yanınızda yaşayabileceğim olası kötü durumları önlemek adına size katılmayacağım. Huzurlu bir gün dilerim."
"Siz bilirsiniz."
Arkamda kalan veliahta bakmaya tenezzülüm yok.
Düğün gününe kadar karşılaşmayacağımızı söylemesi bir yana, sevgilisinin olmayacağını belirtmişti. Yalancı.
Odama geldiğimde Cecilia ve Nancy'i düşünceli bir şekilde görüyorum.
"Leydim, sonunda geldiniz."
"Leydim, veliaht ile karşılaşmışsınız! İyi misiniz?"
"İyiyim. Peony nerede?"
" Mutfakta işleri olduğunu söyleyip çıktı. Sanırım Leydi Elena'ya sahte elbiseyi anlatacak."
"Fakat Leydi Elena şuan Veliaht Prens ile değil mi?"
"Hayır Nancy. Elena veliaht ile beni gördükten sonra odasına gitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...