"Biz, Leydi Elena ile zaten sevgili değildik."
Noah'ın kurduğu bu cümle, bende gülme isteği uyandırıyor.
"O zaman nişanı bozmanızın asıl amacı nedir?"
"Size ilk konuşmamızda da söylediğim gibi, ben geleceğin imparatoruyum. Önümde beni zayıflatacak hiçbir şeyin bulunmasını istemiyorum."
Peki ya gelecekteki imparator sen olmazsan?
"Hiçbir şey yapmadan sizi nasıl zayıflatabilirim aklım almıyor majesteleri."
Bakalım buna ne cevap vereceksin Noah?
Noah'ın yanakları utançtan kızarırken sorgular gözlerle ona bakıyorum.
Göz temasını bozmadan elimi çenemin altına koyuyorum.
"Sohbetimiz burada bitmişt-"
"Her zaman olduğu gibi yine kaçıyorsunuz. Siz bilirsiniz."
Hızla eteğimi toplayıp odadan çıkıyorum.
Taht uğruna sevdiği kadından vazgeçen bir adama söyleyecek hiçbir şeyim yok.
İyiki bu korkak adam yerine Lucas'ı seçtim.
___
Leydi Magnolia'ya, onu ziyaret edeceğimi belirten bir mektup yazmıştım. Aynı gün içerisinde mektubuma cevap vermiş, beni heyecanla beklediğini söylemişti.
At arabası taşlı yoldan sallantılı bir şekilde geçerken karşımdaki koltukta oturan Cecilia'ya bakıyorum.
"Cecilia... Judith*¹ ne durumda?"
Cecilia hızlı bir şekilde konuşuyor.
"Ona zindanda haftada bir yemek ve su verildiğini duydum leydim. Ziyaretçi kabul etmek istemiyormuş. Leydi Elena birkaç kez onu görmek istemiş. Hiçbirini kabul etmemiş."
"Onu gözlemlemeye devam et Cecilia. Edindiğin bilgi için de teşekkür ederim."
"Rica ederim Leydim."
Judith'in Elena'dan nefret ettiği bariz. Bu nefretini kullanarak onu Elena'ya düşman edeceğim ve kullanacağım.
Aklımda dâhiyane planlar kurarken duran at arabasıyla Leydi Magnolia'nın malikanesine geldiğimizi anlıyorum.
At arabasının kapısı açılıyor ve arabacı bana kolunu uzatıyor.
Nazikçe kolundan tutup iniyorum.
Tam karşımda duran Leydi Magnolia*² ile birbirimizi selamlıyoruz.
Arkamızda resmen bir hizmetçi ordusu bırakırken malikanenin içerisine giriyoruz.
Nihayet konuşacağımız odaya girdiğimizde Leydi Magnolia sertçe sandalyesine oturuyor.
Onun bu davranışını sadece şimdilik görmezden gelip karşısına oturuyorum.
"Hiç nasılsınız diye sormayacağım. Sizde sormayın çünkü hâlimden anlayacağınız üzere kötüyüm."
Sakince cevap veriyorum.
"Size büyük bir yanlış yaptığımın farkındayım. Bunu telafi edeceğime emin olabilirsiniz."
"Nasıl telafi edeceksiniz Leydi Aria? Kont Josef'in Leydi Helen'e*³ evlilik teklifi edeceği söylentileri dolaşıyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...