Lucas gülümsemeye çalışarak korkuyla bana bakarken onu görmezden gelip yanından geçiyorum.
Bu, ona büyük bir ceza olacak.
___
Lanet balonun üzerinden üç gün geçmişti. Üç gün boyunca aynı sarayda yaşamamıza rağmen Lucas'la olan kahvaltı, öğlen ve akşam yemeklerine kasıtlı olarak gelmemiş, onunla karşılaşsam bile onun yüzüne bakmamıştım.
Sarayın ferah bahçesinde yaslandığım ağacın gövdesinde kitap okurken ayaklarımın dibinde bir gölge beliriyor. Kafamı yukarı doğru kaldırdığımda karşımda Lucas'ı görmeyi beklemediğim için şaşkınlıkla ona bakıp hızlıca ayaklanıyorum.
Sessizliğimi koruyarak yere eğilip kitabımı alırken Lucas konuşuyor.
"Cehennem gibi üç gün geçirdim. Daha ne kadar beni görmezden geleceksin?"
"Sen bunları Caroline'a söyle. Eminim duymak için sabırsızlanıyordur."
" Tanrı aşkına beni hiç dinlemiyorsun ki! Eğer izin verirsen sana anlatmak istiyorum Luna. Lütfen."
"İstemiyorum." diyerek oradan uzaklaşıyorum.
Sanırım regl olduğum için Lucas'a daha kaba davranıyorum.
Yine de bunu şimdilik umursamayacağım.
___
Lucas'ın ağzından
Balo sona erdiğinden beri Luna beni umursamıyordu. Benimle üç gündür konuşmuyordu, üstelik açıklamama bile izin vermiyordu!
Çalışma odamda mutsuzca otururken karşı koltukta oturan Marki Wilder'a bakıyorum.
"Marki, eğer bir kadını üzersen ve bu kadın sevdiğin kadınsa kendini nasıl affettirirdin?"
"Niçin üzdüğüme göre değişir majesteleri."
"Bir arkadaşım çocukluk arkadaşına güzel olduğunu söylemiş ve yıllar sonra çocukluk arkadaşı arkadaşımın sevdiği kadının yanında ona yıllar önce söylediği şeyi tekrarlamış. Şuan sevdiği kadın arkadaşımın suratına bakmıyormuş."
"Majesteleri, sizin benden başka arkadaşınız yok."
"Bu doğru değil! Arkadaşım var."
"Atınız Copien mi? İmparatorluk tarafından yıkılan krallığa üzüldüğünüz için krallığın ismini verdiğiniz at?"
"Atlar konuşamaz Marki Wilder."
"Oh, binevi itiraf ettiniz. Leydi Aria'yı Leydi Caroline yüzünden mi üzdünüz?"
"Evet..."
" Benimde bir arkadaşım hayatında gördüğü en güzel kadınla çarpışmış. Arkadaşım kadının kim olduğunu sorma fırsatını bulamamış. Onu bulmaya çalışıyormuş."
"Seninde benden başka arkadaşın yok Marki."
"Hayır var! Sadece siz bilmiyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...