"Leydi Aria. Beni duyabiliyor musunuz?"
Gözlerim yavaşça açılırken karşımda duran beyaz cübbeli adama bakıyorum. Doktor olmalı.
"Sizi duyabiliyorum."
"Oh, Tanrı'ya şükür! Hemen ailenize haber vermeliyim."
Doktor odadan ayrılırken boş odada gözlerimi gezdiriyorum. Takvim yaprağında gördüklerim beni şoka uğratıyor.
Üç gün boyunca uyumam gerekirken iki hafta uyumuşum! Bu nasıl oldu böyle?!
Yatakta doğrulduğum sırada kapı aniden açılıyor ve içeri ailem giriyor.
"Abla, sonunda uyandın!" diyor Elena.
Bu kız nasıl hiçbir şey olmamış gibi davranabiliyor?
" Şuan daha iyi hissediyor musun Aria?" diyor Simon.
Onun burada ne işi var?
" Kızım, iyi misin?" diyor Dük.
Düşes odadan çıkarken Leon karşımdaki duvara kollarını göğsünde birleştirerek yaslanıyor.
"İyiyim. Sizi çok endişelendirmiş olmalıyım."
Söylediklerimde ciddi değilim. Asla endişelenmediklerini anladığımı biliyorlar.
Odada sessizlik hüküm sürerken Dük konuşuyor.
" Biz çıkalım artık. Sen dinlen."
Hevesle hepsinin çıkmasını beklerken Leon çıkmıyor.
"Siz neden çıkmadınız Genç Efendi?"
Leon cevap vermeyip suratıma bakmaya devam ederken kafasını cama çeviriyor.
"Özür dilerim. Seni yalnız bırakmamalıydım." diyor kısık bir sesle.
"Affetmiyorum Genç Efendi. Zehirlenmemin bir diğer sebebi sizsiniz."
" Ne yapabilirim affetmen için?"
Leon cidden onu affetmemi mi istiyor?!
"Benden uzak durun. Bundan sonra tek bir iletişimimiz bile olmasın. Eğer böyle yaparsanız sizi affedeceğim."
"Peki nasıl istersen, Aria."
Leon'un ilk kez bana Aria deyişini duyuyorum. Eskiden olsa havalara uçardım fakat şimdi umrumda bile değil.
Leon odadan çıkıp sessizce kapıyı kapatırken bir başıma kaldığım odada düşünüyorum.
Acaba ben bayıldıktan sonra ne yaşandı? Cindy'i alt edebildim mi? Bu iki haftada neler oldu?
___
2 gün sonra
"Leydi Aria! Sizin için o kadar endişelendim ki!"
Leydi Maria bana sımsıkı sarılırken nefessiz kalmak üzereyim.
"Ben iyiyim Leydi Maria. Siz nasılsınız?"
"Sizi gördüm daha iyi oldum."
Kollarını benden ayırırken karşılıklı koltuklara geçiyoruz.
" Çok zayıflamışsınız. Biraz kilo alın."
"Yemeye çalışıyorum. Ondan önce planı sormam gerekiyor. Veliaht'ın kucağına düştüm değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...