12. Bölüm: Leon Sorunu ve Yeni İttifak

1.8K 130 41
                                    

Dukalık Sarayına varır varmaz odama gidiyorum. Hizmetçilerime çıkmalarını söyleyip çalışma masama geçiyorum.

Dukalık ile ilgili tüm belgeler masaya yığılmışken sinirle nefesimi veriyorum.

Veliaht prenses olacağımı bilmesine rağmen babam neden belgeleri odama gönderiyor?

Bunu onunla konuşmam lazım. Ama ondan önce Leydi Magnolia'ya davet mektubu yollamalıyım.

Tüy kalemini defalarca mürekkebe batırıp çıkarırken mektubu yazmaya başlıyorum.

"Leydi Magnolia'ya,

Sizinle dostane bir ilişki kurmak adına evimde ağırlamak isterim.
Çay partinizde yaşanan husumet doğrultusunda geleceğinizi umuyorum. Gelmek istemezseniz ertesi gün sosyetede ne tür haberlere şahit olmak zorunda kalacağınızı bilmek dâhi istemezsiniz.
Pazartesi günü öğlen vaktinde sizi bekliyor olacağım.
Gizlice gelmeniz sizin yararınıza olacaktır.

Aria Lambert "

Mektubumu götürmesi için Nancy'i  çağırıyorum. Nancy odadan çıkmadan önce onu uyarıyorum.

"Bu mektubu Elena'nın hizmetçileri dâhil kimse görmemeli Nancy. Sana güveniyorum."

"Bu işi bana bırakın leydim."

Yeni gelen muhafıza şimdilik güvenemem. Onu iyice sorguladıktan sonra bu tarz görevleri ona teslim edeceğim.

Mektupta açık bir şekilde Leydi Magnolia'yı tehdit ettim. Çay partisindeki karışıklık duyulursa itibarının zedeleneceğinden endişe ediyor. Bu yüzden davetimi kesinlikle kabul edecektir.

Şimdi babamın ofisine gidip uğraşmadığım belgeleri teslim etmeliyim.

___

Babamın muhafızlarına geldiğimin haberini vermelerini istiyorum. Bir süre kapının önünde bekledikten sonra yanımda belgeleri taşıyan Cecilia ile içeri giriyoruz.

"Hoşgeldin Aria, bende tam çay servisi isteyecektim. Benimle çay içmek ister misin?"

Bu isteksiz teklifi tabiiki kabul etmeyeceğim.

" Üzgünüm ekselansları , bu naçizane teklifinizi maalesef reddetmek zorundayım."

Dük'ün yüzü saniyesinde düşerken konuşuyor.

"O hâlde niçin gelmiştin?"

"Dukalık belgelerini bana göndermişsiniz. "

" Yanlış anlaşılma olmuş olmalı. Belgeleri gönderen kişi ben değilim."

Ne? O hâlde kim olabilir?!

"Kimin gönderdiğine dair bir fikriniz var mı?"

"Oh, Leon göndermiş olmalı. Ona belgeleri denetlemesini söylemiştim. "

Leon aklınca benden intikam alıyor. Şimdi bununla mı uğraşmalıyım? Tanrım, tam bir baş ağrısı.

" Size rahatsızlık verdiğim için beni bağışlayın ekselansları. Bir daha böyle bir durumun yaşanmayacağını size temin ederim."

Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin