26. Bölüm: Hastalık ve Uyanış

1.1K 106 56
                                    

Yağmurda ıslanarak geçirdiğimiz o güzel akşamın sonunda hastalanmıştım.

Yatağımdan çıkacak hâlim bile yoktu. Durmadan öksürüyor ve hapşuruyordum.

Tanrım, çok hassas bir vücudum var.

Beş gündür Lucas'ı görmüyordum. Hizmetçilerimin söylediğine göre o hastalanmamıştı.

Bir öksürük krizini daha atlattıktan sonra Nancy bana içi su dolu bardağı uzatıyor.

"Leydim, bence tekrardan şifacıya görünmelisiniz. Beş gündür hiçbir iyileşme belirtisi göstermediniz."

Öksürüklerimin arasında Nancy'e cevap veriyorum.

"Gerek yok. İyi olacağım."

Nancy kaşlarını sinirle çatıp bana sert bakışlar atarken kapı bir kez tıklatılıp gürültüyle açılıyor.

"Leydimm! Nasıl hastalanabilirsiniz?!"

"Bırakın sizin yerinize ben hasta olayım!"

"Leydim ölmeyeceksiniz değil mi? Bizi bırakmayın!"

Karşımda dikilen üç hizmetçi saraya ilk taşındığım gün bana yardım eden hizmetçiler.

"Sakin olun. Henüz ölecek kadar hasta olmadım."

"Nasıl yani ölecek misiniz? Hayır!"

Yatağımın yanına çöküp ağlamaya başlayan küçük hizmetçiye bakıyorum.

"Hayır, ölmeyeceğim."

Fırsattan yararlanan Nancy hemen söze giriyor.

" Yani şifacının size bakmasına izin veriyorsunuz, değil mi?"

"Ah, peki. İstediğin gibi olsun." diyorum.

Nancy odadan çıkmak üzereyken kapı yine bir kez tıklatılıp açılıyor ve Lucas adamlarıyla birlikte içeri giriyor.

Başımda bekleyen tüm hizmetçiler reverans yapıp beklerken Lucas'a bakışlarımı çeviriyorum.

"Luna, kendini nasıl hissediyorsun?"

Lucas, geceleri beni ziyaret ediyordu. Kendisi geldiğini bilmediğimi zannediyor.

Oysaki onun varlığını hissediyordum.

"Pek iyi değilim majesteleri."

Trip atmamı bekleyen Lucas'ın surat ifadesi şaşkınlığa bürünürken küçük bir öksürük kriziyle birlikte kıkırdıyorum.

Öksürük krizimden sonra Lucas endişeyle bana bakıyor.

"Hizmetçin şifacı çağırmaya gitmedi mi? Nerede kaldı bu şifacı?!" diyor Lucas.

Tanrım, Nancy ne çabuk söyledi.

"Majesteleri, hizmetçim gideli sadece bir dakika oldu." diyorum.

"Daha hızlı gitmeli!"

Lucas beraberindeki adamlara şifacı bulması için emir yağdırırken onun bu hâllerine gülümsüyorum.

Bu adama aşık olmaya başlıyorum ve bu durumdan hiçbir şikayetim yok.

Sanırım intikam planlarımda iyileştiğim zaman köklü bir değişiklik yapmalıyım.

Nancy kısa süre sonra yanında şifacıyla birlikte odaya geri geliyor.

Şifacı Lucas'a reverans yaptıktan sonra bana dönüyor.

"Merhaba Leydi Aria. Sizi tedavi etmek için geldim. Ondan önce odadan bir kişi hariç herkesin çıkmasını rica edebilir misiniz?"

"Elbette." diyorum ve diğerlerine dönüyorum.
Tam konuşacakken Lucas sözümü kesip konuşuyor.

Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin