Veliaht Prens'in Sarayı'nın önünden geçip Lucas'ın kaldığı ve geçici bir süreliğine yaşayacağım 2. Prens'in Sarayı'nın önüne geliyorum.
At arabasından iner inmez karşılaştığım manzara istemsizce heyecanlanmama sebep oluyor.
Sarayın kapısından giriş kısmına kadar uzun bir hizmetçi ordusu, hemen önlerinde bulunan ve kıyafetlerinden anladığım kadarıyla Lucas'ın adamları, yanlarındaki kahya ve en önlerinde bulunan Lucas. Hepsi beni selamlamak için beklerken vakit kaybetmek istemeyip Lucas'ın önüne geliyorum ve reverans yapıyorum.
"Hoşgeldiniz Leydi Aria."
"Hoşbulduk majesteleri."
Kalan tüm saray ahalisi önümde saygıyla eğiliyor.
İki dakika gibi kısa bir süre sonra herkes başını yerden kaldırıyor.
Sandıklarım saray görevlileri tarafından saraya taşınırken Lucas ile birlikte hizmetçilerin arasından geçip saraya giriyoruz.
Aramızdaki garip sessizlikle kalacağım odanın önüne kadar geliyoruz.
"Sizin için en rahat odayı hazırlatmaya çalıştım. Benim odamın hemen yanındaki odada kalacaksınız." diyor Lucas.
Lucas ile aynı katta, yan yana odalarda kalacağız...
Aman Tanrım!
"Teşekkür ederim majesteleri." demekle yetiniyorum.
Heyecanımı belli etmemeye özen göstererek arkamızda bekleyen kahyanın, kalacağım odanın kapısını açmasını bekliyorum.
Kahya önümüze geçip kapıyı açıyor.
Dukalık Sarayındaki odamın beş katı olan bu oda karşısında nutkum tutuluyor.
Gold-beyaz duvarlar, mavi renkteki kocaman yatak, yine mavi renkteki sandalyelerin hâkim olduğu gold-beyaz masa, mavi saray halısı ve boydan ayna.
İmparatorluk odası muhteşem bir şekilde önümde duruyor.
Odanın güzelliğinin büyüsünden kendimi alıkoyup Lucas'a dönüyorum.
O da bana bakarken aramızda kısa bir bakışma geçiyor.
Bizi bölen kahyanın sesi oluyor.
"İstediğiniz bir şey olduğunda hizmetçileriniz emrinizde olacaktır Leydim."
Kahyayı başımla onaylamayı tercih ediyorum.
Lucas'a reverans yapıp odadan çıkan kahyanın ardından Lucas'la baş başa kalıyoruz.
"Planlarımızı şimdiden konuşup seni yormak istemiyorum Luna. Bende çıkıyorum."
"Durun,majesteleri." derken buluyorum kendimi.
Benden bu hareketi beklemeyen Lucas şaşkın bakışlarını gizlemezken ben bile kendi yaptığıma şaşırıyorum.
"Bana neden Luna diyorsunuz?"
"Bunu sana uygun bir zamanda anlatmak istiyorum Luna. Açıklamayı beklediğim an bu an değil."
Kafasında nasıl bir an düşünüyor?
"Peki, siz bilirsiniz." diyorum.
Lucas daha fazla bir şey söylemeden odadan çıkıyor. Yalnız başıma kaldığım odayı iyice inceleyip komodinin üzerindeki zili elime alarak çalıyorum.
Bu zil, hizmetçileri çağırmak için kullanılıyor.
Aradan henüz bir dakika bile geçmezken kapım tıklatılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...