Bugün benim doğum günüm!🎂 (13 Haziran)
"Hayır, geç kalmadınız ablacığım." diyor Elena.
İnsanların kınayıcı bakışları Noah ve Elena'nın üstündeyken Elena umursamayarak konuşmaya başlıyor.
"Bugün burada toplanma sebebimiz..."
Elena'nın açılış konuşmasına kulak asmayarak bazı soylu kadınların yanına gidiyorum.
Biraz sohbet ettikten sonra aralarından kendi tarafıma çekebileceğim kişiyi ararken yalnız başına makaron yiyen Leydi Maria'yı fark ediyorum.
Kendisi geçmiş hayatımda Elena'ya kafa tutan tek kişiydi.
Ülkede oldukça değerli bir isim hâline gelecek. Çünkü bu yıl içerisinde ülkenin güneyinde bulunan, henüz keşfedilmemiş elmas madenlerini bulacak.
Onunla arkadaş olmam benim için oldukça önemli. Eğer ona elmas madenlerini bulmasında yardımcı olursam itibarım artacak.
Soylu kadınlarla vedalaştıktan sonra Leydi Maria'nın yanına gidiyorum.
"Eğleniyor musunuz Leydi Maria?"
"Ah, elbette Leydi Aria. Sizi yanıma getiren nedir? Leydiler genellikle benimle sohbet etmek istemezler."
Tabii ya. Leydi Maria bu zamanlarda sosyetede projesi yüzünden dışlanırdı.
"Sizinle sohbet etmeye geldim. Güneye yönelik birtakım çalışmalar içerisinde olduğunuzu duydum."
"Evet, fakat çalışmalarıma destek veren birisini bulamadığım için durdurdum."
"İzniniz olursa size yardımcı olmak istiyorum."
"Emin misiniz? Çalışmam başarısızlığa uğramak üzere."
"Elbette! Detayları isterseniz başka bir gün konuşalım. Size destek vermekten zevk duyarım."
" Çok sevindim Leydi Aria! Sizi kendi evimde ağırlamak isterim."
"Tamamdır, mektubunuzu heyecanla bekliyor olacağım."
"En kısa sürede davet edeceğim. Çok teşekkür ederim."
"Rica ederim. Sizinle işbirliği yapmak için sabırsızlanıyorum."
___
Balonun ortalarına doğru gelirken dans şarkıları çalmaya başlıyor. Fakat dans eden yok. Çünkü Veliaht Prens ilk dansı etmeden kimse dans edemez.
Leydi Maria ile sohbetimiz devam ederken Veliaht Prens'in yanımıza gelmesiyle şaşırıyorum.
"Leydi Aria, dans kartınıza ismimi yazmak isterim."
Reddetme gibi bir lüksüm olmadığı için kabul ediyorum.
Prens'ten sonra önümde soylu erkeklerden oluşan bir kuyruk olduğunu farkediyorum.
Tanrım, herkes dans kartıma ismini yazdırmaya gelmiş!
Kartın tamamı isimlerle dolduktan sonra nefes almak adına Leydi Maria ile vedalaşıp kendimi balkona atıyorum.
Ay, bu gece ayrı bir parıldarken veliahtın davranışlarını düşünüyorum.
İlk geldiğim an kızarması benden etkilendiği anlamına geliyor, onu anladım fakat dans kartıma ismini yazdırmasını beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...