9. Bölüm: Çay Partisi, Davetiye ve Akşam Yemeği

1.8K 141 9
                                    

Aria'nın ağzından

"Benim ayıbım olan neymiş?"

Arkamda Cecilia ile birlikte önlerinde duruyorum.

"Leydi Aria, sonunda gelebildiniz. Bizde sizin Leydi Elena'ya yaptığınız çirkin davranışı konuşacaktık."

"Oh, öyle mi? Acaba yine ne yaptım ben?"

"Kardeşiniz-"

Elena aniden sözü devralıyor.

"A-ablamla biraz tartıştık o kadar." deyip çizilmiş yanağını herkese gösterir bir şekilde okşuyor.

Leydilerden şaşkınlık nidaları yükselirken Leydi Magnolia tekrar konuşuyor.

"Kardeşinizin yüzünü çizmişsiniz. Bunu size hiç yakıştıramadık."

"Ben mi?" diyor ve yönümü Elena'ya çeviriyorum.

"Bu durumun beni ilgilendiren kısmı nedir Elena söyleyebilir misin?"

"S-sen şey-"

Kahkaha atıyorum.

"Tanrım, Elena çok komiksin. Kedine 'ablam' ismini mi verdin?"

"Ne demek istiyorsunuz Leydi Aria?" diyor Leydi Magnolia.

"Oh, tabii siz bilmiyorsunuz. Elena bu sabah kedisiyle oynarken yüzünü çizmiş. Demek ki kedisine 'ablam' ismini vermiş."

"Bir kedim olduğunu nereden biliyorsun sen?"

Elena'nın gittikçe beyazlayan yüzü keyfimi yerine getiriyor.

"Elena, bazen aynı çatı altında yaşadığımızı unutuyorsun. Senin yüzünden leydiler arasında yanlış anlaşıldım."

"Oh, çok özür dileriz Leydi Aria!" diyor Leydi Magnolia.

"Sorun değil Leydi Magnolia. Fakat böyle bir karşılamayı hak etmediğimi söylemekten geri durmayacağım."

"Lütfen affedin bizi Leydi Aria." diyor Leydi Helen.

Bu kadın beni geçmiş hayatımda en çok zorbalayan kişi. Neden bu partide?

" Size de belirttiğim gibi sorun değil. Çay partisini mahvetmek istemem."

"Peki o hâlde partiyi başlatıyorum." diyor Leydi Magnolia.

Leydi Helen ile aramızda geçen sessiz bakışmalar sonrasında Elena'ya bakıyorum.

Az önce olanları idrak edemediğini belli ediyor.

Zaten bir süre sonra partiden ayrılıyor.

Bende bu fırsatı iyi değerlendiriyorum. Leydilerin hepsiyle sanki daha önce beni hiç zorbalamamışlar gibi konuşuyorum.

İşte sosyete böyle bir yer. İki yüzlü davranmazsan burada yerin yok.

"Leydi Aria, Leydi Elena ile pek iyi anlaşamıyorsunuz sanırım." diyor Leydi Helen.

"Biraz öyle Leydi Helen. Kardeşimin yaşının küçük olmasına bağlıyorum."

" Leydi Elena'yı küçük düşürdük. Acaba özür mü dilesek?" diyor Leydi Magnolia.

Bu sözlerden sonra  uğursuz bir enerji  hissediyorum. Kesinlikle Leydi Magnolia'nın üzerinde kara büyü var.

"Amanın, öyle düşünmeyin Leydi Magnolia. Elena kendi davranışlarıyla bu hâle geldi. Sizin yaptığınız bir şey yok."

"Ama yine de üzülüyorum. Aslında üzülmemem gerekirken... Neden böyle hissettiğimi de bilmiyorum."

"Kendinizi böyle üzmeyin." diyor Leydi Helen.

Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin