"Beni hep böyle sakinleştir, olur mu?"
Ne yaptığımızı yeni yeni idrak ederken heyecandan titreyen sesimle Lucas'a cevap veriyorum.
"Olur..."
Lucas yüzündeki kocaman gülümsemesiyle beni tekrar öpmeye başlıyor.
Birkaç öpücüğün sonunda Lucas konuşuyor.
"Balo salonuna ilk ben geçeceğim. Sende lavaboya gidersin."
"Ah, ondan önce dudağına bulaşan boyayı sileyim." diyerek baş parmağımla Lucas'ın dudağına dokunuyorum.
Boyanın tamamen silindiğinden emin olarak Lucas'ın dudağına bakarken Lucas sinsice gülerek son bir kez beni öpüp balkondan ayrılıyor.
O gittikten sonra biraz gökyüzünü izleyip içeri geçerek lavaboya gitmek için üst kata çıkıyorum.
Aynanın karşısına geçtiğimde yüzümün hiç olmadığı kadar kızarık olduğunu, dudağıma sürülen boyanın dudak sınırlarımı aşarak her tarafa bulaştığını görüyorum.
Kimseyle karşılaşmamam büyük şans oldu.
Bir mendille ağzımın etrafındaki dudak boyası kalıntılarını silerken aynanın yansımasında Leydi Magnolia beliriyor.
"Oh, bu ne hoş sürpriz Leydi Aria."
"Merhaba Leydi Magnolia." diyerek kirlenen mendili atıp yenisini alıyorum.
"Sözde nişanlınızın nişan balosunda bulunmak sizin için zor olmuş olmalı." diyerek elimdeki mendile bakıyor Leydi Magnolia.
"Aslında sizinle Kont Josef meselesini konuşacaktım. Fakat ne yazık ki beni aşağılamaya çalışarak kendinizi tatmin etmeye karar vermişsiniz."
Sözlerimden sonra Leydi Magnolia'nın alaycı ifadesi değişiyor.
" A-ah öyle mi? Üzgünüm bilmeden konuştum. Bazen böyle aksi olabiliyorum."
"Aybaşı oldunuz sanırım."
"E-evet öyle! Kesinlikle öyle."
"Her neyse, bunu son kez anlayışla karşılıyorum. Bir daha bana saygısızlıkta bulunmamanız yararınıza olur. Ne de olsa bende artık İmparatorluk aile üyesiyim."
Leydi Magnolia baştan aşağı mosmor kesilirken elbisemin cebinden dudak boyası çıkarıp parmağımı batırıyorum.
"Kont Josef şuan bu baloda, onu gördüm." diyor Leydi Magnolia daha sakin bir sesle.
"Ona, sizin yürüyemediğini bu yüzden zor durumda kaldığınızı söyleyeceğim. Yardımsever bir insan olduğu için direkt yanınıza koşacaktır. Gerisi size kalmış."
"Bu mükemmel bir plan!" diyerek ellerini çırpıyor Leydi Magnolia.
Dudak boyasını sürme işlemini bitirip sahte olan tebessümümle Leydi Magnolia'ya dönüyorum.
"O hâlde ben çıkayım. Birazdan Kont Josef buranın kapısını tıklatacak. Hazırlıklı olun."
"Teşekkür ederim Leydi Aria!"
"Bu iyiliğimi unutmamanız karşılığında rica ederim Leydi Magnolia." diyerek kapıdan çıkıyorum.
Balo salonuna geri döndüğümde Lucas'ı, güzel bir leydiyle sohbet ederken görüyorum.
Kıskançlık tüm hücrelerimde yayılırken kendimi, onun bana aşık olduğu konusunda yatıştırmaya çalışıyorum.
Lucas'a bakmayı kesip Kont Josef'i arıyorum. Onu tek başına elindeki kadehle etrafı izlerken buluyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...