Regl sancım saniyeler içerisinde katbekat artarken kollarımla karnımı sarmalıyorum.
"Şifacı çağıracağım." diyor Lucas.
"Gerek yok."
Bulunduğumuz çağda regl kelimesi bile ayıp karşılanırken Lucas'a utana sıkıla regl olduğumu söylüyorum.
"Peki acını nasıl hafifleteceğim?"
Lucas'ın endişeli hâli mevcut durumumda beni gülümsetiyor. Ona, kıyafetlerimi değiştirmek istediğimi söylüyorum.
Zar zor ayağa kalkarak sandıklardan birini açıp geceliğimi alıyorum. Bu sırada Lucas kolumdan tutarak bana yardımcı oluyor.
"Arkana döner misin?" diyorum.
Lucas lafımı ikiletmeden arkasına dönüyor ve üstümdeki son derecede rahatsız edici elbiseyi çıkartıyorum.
Geceliğimi giymek için harekete geçtiğimde Lucas "Bitti mi?" diyerek arkasına dönüyor ve beni yarıçıplak görüyor.
"Ö-özür dilerim!" deyip önüne geri dönüyor.
"S-sorun değil."
Alelacele geceliğimi giyiyorum ve geri yatağa dönüyorum. Lucas'a baktığımda kulaklarına kadar kızardığını görüyorum.
Benimde ondan farklı bir hâlim yokken ona, arkasına dönebileceğini söylüyorum.
Lucas tedbirli adımlarla yatağa yaklaşıyor.
"Seni yemem Lucas, yaklaşabilirsin."
"Ama ben seni yiyebilirim Luna. Uzaklaşmam ikimiz içinde daha iyi."
Lucas'ın ettiği ima beni baştan aşağı kızartırken birkaç dakikalığına unuttuğum regl sancısı tekrar ortaya çıkıyor.
Tanrım, neden onca gün arasında bugün regl olmak zorundaydım?
Yatağımdan uzakta bekleyen Lucas, yanıma uzanıyor ve karnıma masaj yapmaya başlıyor.
"Bu seni rahatlatır mı?"
"Evet."
Ne kadar süre boyunca bu şekilde durduğumuzu bilmiyorum. Zaman kavramı bende önemini yitirirken masajın rahatlatıcı etkisiyle uykuya dalıyorum.
Lucas'ın "Tatlı rüyalar." deyişiyle gözlerimi huzurla kapatıyorum.
___
Deliksiz rahat uykumdan mutlulukla uyanıyorum. Yanıma baktığımda Lucas'ın huzurla uyuduğunu görüyorum.
Yastığa iyice yaslanıp onu seyrediyorum. Birkaç tutamı gözünün üstüne düşen siyah saçlarını parmaklarımın arasına alıyorum.
"Bu dünya için fazla yakışıklısın."
Lucas'ın saçlarıyla oynamaya devam ederken onun dudağına öpmek için eğiliyorum. Öpüp kendimi geri çektiğimde Lucas sertçe ensemden tutup dudaklarımızı birleştiriyor.
Dünün hıncını çıkartırcasına beni öperken dakikalar süren öpüşmemiz sonucunda nefessiz kalıyoruz.
Nefes almak için dudaklarımız seslice birbirinden ayrıldığında Lucas nefes nefese "Günaydın." diyor.
"Hayatımdaki en güzel sabaha uyandım." deyip yanağımı okşuyor.
"Bence bunun için erken konuşuyorsun." diyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Olmayı Ben Seçtim
RandomSırf bir kez olsun babamdan sevgi dolu cümle duymak için kendimi çalışmaya ve Dukalığa uygun bir prenses olmaya adadım. Gayrimeşru bir ilişkiden doğmuştum. Bu yüzden hiçbir zaman sevgiyi tatmamış bir kız olarak büyüdüm. Üvey kız kardeşim Elena bal...